Nejste přihlášen/a.
Co znám tyhle auta a znám je dost, tak dobrej kus není s těma kilometrama ani v polovině...Možná v 250 000km se začnou ozývat tyčky stabíku, pak horní uložení a čepy.Nicméně motor, kterej bude jezdit pořád a hlavně dálky, tak nebude mít problém s turbem, vstřikama ani s DPF do 300k a více...
chce to pravidelnej servis, dodžovat specifikace a kavlitní filtry.Tenhle motor je držák, stejně tak i FoFo2.
Jen to chce jezdit s rozumem, netahat to jen ve městě, nebát se tomu šlápnout..
Pokud je to dobrej kousek, žádná slepenina, ale kus auta s jasnou historií, servisem, tak bych se toho vůbec nebál...
Jeden z těch lepších. Znám z Mondea a jezdí opravdu pěkně. Záleží jestli s tim nejezdilo prase nebo to nemá nalítáno jednou tolik... 150kkm už můžou odcházet vstřiky, turbo, dvouhmota, DPF, celkově podvozek.. = je potřeba mít 50k na velký servis. Pořádně prolez jestli je všechno OK včetně diagnostiky... A osobně bych nebral z operáku (velká pravděpodobnost prasení), ale z D přímo od rodilého němce...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.