Nejste přihlášen/a.
dobry den je neco pravdy na tom ze od noveho roku se zrusi poplatek eko dan pri prihlaseni noveho majitele? predem dekuji
já slyšel, že se nespokojení občané v roce 2010, kdy se ekonomická krize ještě víc prohloubí, konečně přestanou chovat jako tupé stádo a platit beze slov se skloněnou hlavou ministerstvu životního prostředí desetitisíce do jeho fondů, začnou bombardovat své poslancem, sdělovací prostředky, psát stížnosti různým orgánům Evropské unie na tento diskriminující zákon...Zkuste se oficiálně dotázat pracovníků ministerstva životního prostředí, jak se změnilo od 1.1.2009 složení vozového parku v souvislosti se zavedením ekologických poplatků...Nijak, vozový park totiž přesto nadále stárne...Za rok 2009 se situace ještě zhoršila, a bude se dál zhoršovat...Zkuste se také ještě dotázat, kolik stovek milionů korun jste jako občané ministerstvu za uplynulý rok na eko-poplatcích zapaltili...Stovky milionů z kapes vás - občanů, bohužel efekt ŽÁDNÝ...Myslím, že to je dostatečný argument k tomu, aby byla eko daň zrušena...Doporučuji stěžovat si v Evropské unii, vlastní národní poslance totiž nezajímáte...
NÚ, jesliže to vy již víte, tak se podělte o čísla. At nemusíme obtěžovat uředníky zbytečným dotazem. Děkuji
nevím, přesná čísla má k dispozici ministerstvo dopravy a ministerstvo životního prostředí...v laždém případě vozový park stárne a stárnout bude, i více než 15 let staré auto má globální evropskou homologaci nebo národní schálení typu a lze jej proto bez problémů importovat...Dovoz starých a starších aut pokračuje, i po zavedení eko-daně, nová se neprodávají...Argumenty občanů znáte..auto je pěkné, potřebuji jezdit, na nové nebo novější nemám...babička dá vnoučátku pěkného udržovaného favorita po dědovi a zaplatí za něj při přepisu eko-dań 10 tisíc...Stačí aby jeden - dva poslanci, prosazující zájmy ekoteroristické lobby něco navrhli a spící sněmovna jim to odhlasuje...
Dobrý den, nechci zakládat nové vlákno. Mám dotaz, kdo tento "poplatek" platí v případě, že vlastníkem vozidla je leasingová firma. Ta po doplacení leasingu odprodá auto provozovateli (tomu co ten leasing platil), a ten se následně rozhodne to vozidlo odprodat dál. Čili jedná se o dvě změny majitele, z leasingové firmy na provozovatele, a následně pak z provozovatele na kupujícího. Logicky by to mělo být při první změně, ale není tam nějaká výjimka?
Děkuji za odpověď.
maslíte leasinkovak vlasní, já jezdím. po skončení lízinku chci auto prodat, tak lízinkovka to přepíše na "třetího" a ten platí daň.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.