Nejste přihlášen/a.
Zatuhlý třmen - vrací se jen strana u pístku, druhá ne a deska "leští" kotouč proto ta strana míň rezne. Rez obrábí destičky a zbylá úzká plocha se víc ojíždí (vyšší měrný tlak), proto je ta deska víc ojetá..
V každém případě toto je na nové kotouče (rovnou i desky). Tohle je problém aut co jezdí jen občas... A třmen je dobré jednou za rok vyčistit a namazat třecí plochy keramikou nebo v nouzi mědí...
Z levných kotouče asi TRW nebo ATE, desky nejlíp asi Textar, příp. TRW...
Zásadní je kotouče dát rovně (pečlivě očistit dosedací plochy škrabákem), ideální je zkontrolovat házivost úchylkoměrem...
Brzdy správně zajet = prvních pár set km brzdit jen lehce a hlavně nezůstávat stát s deskama přitlačenýma na kotouč (nejhorší je dobrzdit z velké rychlosti a zůstat stát se zašláplou brzdou, např. sjezd na dálnici z kopce a pod kopcem kolona)
@asd1 proč se nemá hlavně stát na místě s brzdovými destičkami přitlačenými na kotouč?
A proč je další malér dobrzdit z velké rychlosti a stát se sešlápnutou brzdou?
díky
To je to samé..
Žhavý kotouč se sytí materiálem desky. Pokud stojíš na místě s nezajetým žhavým kotoučem a ještě silou sešláplou brzdou, tak pak v tom místě pod deskou má kotouč jiné vlastnosti a brzda začne škubat, klidně i po čase (tvrdší místo se ojíždí míň než měkčí, tj. časem se udělá hrb). Dost se to zaměňuje se zvlněným kotoučem..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.