Nejste přihlášen/a.
Chystám se na výměnu rozvodu a vodní pumpy u Fabia I 1,9SDI a jelikož jsem zrovna toto na SDi nikdy neděla chci se zeptat zda by se tu nenašel někdo kdo to už dělal a neporadil by . Nejde mi o rady typu je třeba pravítkem zaaretovat vačkovou hřídel a kolíkem vstřikovací čerpadlo v principu vim jak se to dělá ,ale o to zda mě nečekají nějaké špeky typu běžná gola a ořech se nevejsou tu a tak atp.
Případně, jak moc velký problém je měnit řemen bez povolení ozubeného kola na vačkovém hřídeli a čerpadlu, podle všeho to tak servisi běžně dělaji a ja nemám sthovák na kolo vačkového hřídel, běžným trojrmenným se tam podle mého nedostanu a ten škodovácky nízký nemám.
V každém případě uvítm každou radu.
Tak VAG narozdíl od toho nizkého stahováku na kolo vačkového hřídele mám, nicmeně pokud bych řemen vyměnil bez povolování ozubených kol čerpadla a vačky neměl by se změnit , vim bude se tverdit, že je řemen vytahany a novy není,ale v relu vytahany není je to napnute i u toho stávajícího.
Upřímě u toho auta již byly rozvody měměny a dělai to ve škodovce a jsme si celkem jist, že jak šrouy na vačkvoém kole tak ty tři na čerpadlu nikdy nikdo nepovoloval a tak si nedělam iloziue.
jen poradím, že v krabičce od rozvodů ti musí zůstat jedna věc - šteft na napínák.Já ho neměním a nemění ho snad nikdo, koho znám.Je sranda, když se zatrhne...
jinak kolikrát jde do toho kola trošku tuknout a vypadne, nech si tam natočenej ten šroub.Stejně musíš sundat ventilový víko...
Momenty víš?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.