Nejste přihlášen/a.
No ,podle mě je to pěkná blbost.Aby to jakštakš fungovalo tak by to muselo i topit.A proč máte v plánu kupovat novou baterii když nemáte žádné problémy?Baterka může vydržet i 10let.
Pokud jde otevřít tak zkontroluj elektrolyt, jinak jí jen udržuj nabitou nad 50% kapcity (kvůli sulfataci desek). Víc není potřeba, pokud je baterie OK tak je zbytečné jí preventivně měnit.. Dobře udržovaná kvalitní baterie nemá problém těch 10 let v pohodě vydržet..
Novou až bude odcházet.. Napoví voltmetr a pokles napětí při startu (netřeba čekat až když to nenastartuje). A i nová baterka může náhle zdechnout...
Baterie při správné koncentraci elektrolytu nezamrzne.Pokud máte dojem,že je vybitá,dejte ji,zvláště v zimě,ji mimo vůz dobít.Kdyř se zdá.při velkém mrazu,že baterka nechce točit,nebo jen neochotně,stačí ji po jednom startu nechat chvíli odpočinout.startovacím proudem,který činí i několik set ampér,se elektrolyt rychle zahřeje a baterie je plně funkční.Nějaký kryt ,obzvláště při dlouhém stání,nemůže fungovat.
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.