Nejste přihlášen/a.
super nápad to odříznout, on nebude potřeba na altík popř. servopumpu či vodní pumpu, že...jde o to jaký to je auto.Ne všechno se dopíná ručně, ale má to napínák.A jeden nebo dva řemeny...
ta má myslím dva řemeny jak stará rotačka.Krátkej jen na kompresor.Ten klimakopresor jde na vrakáču sehnat kolem 1500,- ...
Nevím, jak u vašeho auta. Ale vzhledem k tomu, že tam servis ten řemen nechal, bych řekl, že slouží ještě k něčemu jinému než jen klimatizace(?vodní pumpa?). Kdyby tam nebyl k ničemu jinému, tak by ho servis sundal. Trochu víc jim důvěřujte. A jestli se tu objeví někdo, kdo ví a zná na sto procent, tak ho bude zajímat typ auta. Minimálně. Bez něj vám asi těžko někdo poradí konkrétněji.
Já, nejsa automechanik, bych důvěřoval servisu, který tam ten řemen nechal. Třeba je lepší, když se ta spojka točí, než ji nechat bez pohybu zatuhnout. Ale pokud klimu nebudete opravovat, ale měnit celou, tak je to asi jedno.
vodní pumpa je v rozvodech.Při výměně rozvodů se musí odstrojit předek, protože motor je podýl...dlouhej pohání altík, servo a vrtulu...
Proč řezat? Zvěďte jeden jediný pádný argument?Není jednodušší normálně povolit napínací kladku (či jak to má řešené) a normálně jej sundat a uložit když tedy /zbytečně /musí jít dolů?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.