Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zimní pneu protektory?

Od: radek18* odpovědí: 32 změna:
Dobry den.Chtel bych se zeptat,zda tu má někdo zkušenosti s pneumatikami protektor? Jestli má cenu je na zimu kupovat nebo ne.diky moc za všechny názory

 

 

32 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

jesli protektory tak se dívejte na značku pneu Vraník to jsou nejlepší pneumatiky z protektorů co jsem kdy měl, ale při nájezdu denně 100 km bych si raději koupil nové gumy

 

dusger*

5x

Zimní Vraníky s hrubým vzorkem byly asi nejlepší gumy se kterými jsem kdy jel, na zasněžených horských cestách. Na teplém suchém asfaltu už jsem se tak jistý necítil. Vydržely asi čtyři sezóny. To je můj subjektivní názor.

 

fik

2x

Protektory už nejsou jako dříve,rozhodně už ti z nich neupadne běhnoun jako se to stávalo. Ale jsou hlučnější-to za všech okolností a jízdních vlastností nových pneumatik s nimi nikdy nedosáhneš. Neber to nějak dramaticky,blboun nejapný se zabije na každých pneumatikách,jestli si někdo myslí že si obuje nový continentaly a bude jezdit na ledu 140 tak je na omylu. Výdrž záleží čistě na výrobci protektoru.

Jestli jezdíš 100km denně,možná bych zauvažoval nad novými,tam ta úspora bude zcela minimální,pro méně náročné a normální řidiče klidně postačí i ty protektory

 

007cz

1x

škoda peněz za protektory

 


1x

Před 40 lety jsem v zimě jezdil zásadně na protektorech. Tenkrát stály 50% ceny nových pneu. Nikdy jsem neměl nejmenší problém.

Dnešní Vraníky snesou srovnání s novými gumami, jen je třeba si vybírat, aby byly alespoň 2 + 2 gumy stejné. Dá to trochu práce, ale vyplatí se to.

 

mathew

1x

Na 100km denně bych je rozhodně nebral. Na to potřebuješ pořádný gumy obzvlášt, když jseš na "nepřístupném" místě a jezdit potřebuješ každý den a nemůžeš tedy čekat až ten sníh/led roztaje...

29.09.18 20:56

Nesmysl.

Nemáte pravdu, Metjů. Mám osobní zkušenost s Vraníky Green Diamond a musím říct, že to jsou jedny z nejlepších gum do zimních hor. Ovšem za sucha jsou hlučnější,

prave me zaujala tva zkusenost.Nevim kdy jsi je kupoval.Ja si uz rok nepamatuji - 5,6 let dozadu.Prvni rok jsem koupil jeden par a videl jsem nanich ty kaminky ktere byly popisovane ze jsou soucasti smesi a i kdyz se sjizdeli porad maji mit abrazivni ucinek na ledu snehu.Dalsi sezonu jsem objednal druhy par tan smy i oznaceni na te gume z boku take bylo.Ale kaminky v behounu ani nahodou.I ted po letech na prvni pohled ty gumy rozeznam ktere jsou starsi.

Proty co se budou pohorsovat ze uz jsem stare,tak at si ... Auto k zivobyti nepotrebuji a pres zimu najedu tak 3000km.Zimu nesnasim

 

asd1

1x

100 km denně = protektor je nesmysl. Vraníky jsou výborné na hrabačky kolem vesnice, jak trochu jedeš tak je to děs a na dálnici jsou naprosto nevhodné. Levnější dobré (Sava, Debica) se rychle ojíždí = na větší nájezd se nevyplatí. Vem kvalitní značkovou a nejlíp asi Conti TS860. Vyhrává věšinu testů a rozhodně právem (dojíždím druhou sadu TS850, na druhém autě mám TS860, jezdim v horách i po dálnici), na námrazách zatim nejlepší pneu na jaké jsem jel, dobré jsou na mokru suchu i sněhu, výborné i na spotřebu... Slušné budou i GY UG9 (Vozil jsem UG7, 7+, 8; Na 9 jsem nejel ale nebál bych se jich...

 

yvyhyjewav

1x

Mám dobré zkušenosti s protektory Pneuman.Postupně jsem ojezdil asi 3sady MS3. Měl jsem to na pracovním autě. Roční nájezd cca 50tis km. Žádný problém. Používám teď i na novém autě, kde mám MS4. Nemám s nima žádný problém. Klidně je koupím zase.

 


0x

Pokud nejezdíš moc, protektorované zimní pneu ti bohatě postačí.


doplněno 29.09.18 18:51:

@radek18: To ti nezajistí žádné zimní pneumatiky, byt sebelepší. Na prvním místě je tvé řidičské umění, pak dlouho nic a někde vzadu pak ty zimní gumy.

radek18*

Tak najedu s tím denně kolem 100 km do práce a bydlíme taky na docela nepřístupné m miste tak abych neměl problémy i vyjet
vernon
100km denně je dost. Zvlášt při vyšších nárocích na jízdní vlastnosti. Protektory mohou vydržet, ale při tomto kilometrovém nájezdu bych radši koupil plnohodnotné zimní pneu.

 


0x
Jezdil jsem protektory na všech svých autech a nemůžu na ně říct špatné slovo.
Nicméně loni jsem chtěl koupit novou sadu a cena za protektor byla vyšší než za čínský "neprotektor". Navíc nová guma šla lépe vyvážit než protektor který chtěl na dodávce až 100g závaží.

 

007cz

0x
Proč tu nejaký z těch neridicu co tu vychvaluji protektory nepise jejich vyhodu oproti plnohodnotne pneumatice ja zadnou neznam.s cenou to určité není
break

on ten protektor je levnej jen na oko.Jinak to stojí úplně za h***o...

rqts

Nevim, neřidič nejsem, ale že by to byl dopad na životní prostředí?

vernon
Koho zajímá životní prostředí?
007cz
Na zivotni prostředí? To jako ze když ojedu dve sady protektoru místo jedné sady kvalitnich pneu tak je to lepší? Na to prostředí

Protektorovaná pneu není PLNOHODNOTNÁ?Vysvětlete!

007cz

co víš o historiji,stáří a kvalitě kostry...nic. co víš o kvalitě a složení směsy...nic, co víš o funkčnosti dezenu...nic. když podrazíš staré prošmajdané boty vydrží to co nové?

Máš pravdu s tím že o ní nic jeden neví ale zkušenosti lidí co měli Vraníky Green Diamond ,ale říkají něco jiného než Ty Jinak k botům , mám boty již jedenkrát podražené a jsou "zatím mladé" mám je jen od roku 1984 přičemž jsem je v práci (do 1997) nosil skoro denodenně.Pro info boty vz62-hnědé kanady!

Jinak osobně jsem měl protektory jen 2x ty první stáli za ..(to hnědé voňavé) a ty druhé - docel OK ale výdrž nevím měl jsem je spolu s autem na jednu sezonu.

007cz

chtěl jsi vysvětlení máš ho, ty zkušenosti nikomu neberu , co člověk to jiny názor, a k těm botám gratuluji já ty pracovní po roce vyhazuji protože jsou na cáry je fakt že to nejsou kanady

Však jo nic víc nic míň -jen jse se ptal tys odpověděl OK.

 

 


0x

Do horských oblastí pneurevue.cz/... - na ledu a břečce jsou dobré, ale na hladké silnici strašně hlučné. Převážení - až 50g závaží a po sezoně nutno znovu převážit- bude zase dost zásadní rozdíl.

Na ty dlouhé trasy bych toto nekupoval. Snad tak někde v horách s občasnými vyjížďkami do nedalekého obchodu...

007cz

v tom odkaze se píše ze je ten vraník označen M+S, pozor tohle označeni neznamená zimni gumu jak si všichni mylně myslí

007cz tak nás poučte. Kromě toho že Green Diamondy jsou zimnější než většina nových pneumatik (na sněhu jsou opravdu parádní), tak u nás je ze zákona pro zimní pneumatiky nutné, aby měly označení M+S.

007cz

tak vás poučím..označení m+s je označení ,,pro terenni vozy,, ano česká legislativa vyžaduje toto označení pro zimní pneu avšak už neříká jaká má tato guma mít vlastnosti tzn. že když např. čínan označí letní gumu tímto symbolem /a to se děje/ legislativně je vše v pořádku. u těch vašich zelenych diamantu je doporučení že nejlepší vlastnosti mají okolo 0c. takže obyč. celoroční směs k ničemu.

Článek je z roku 05, od té doby mají Vraníky mnohem lepší dezény Green Diamond, už na té fotce vypadají dosti zastarale.

Pokud vím tak dnes mají na sobě i tu vločku

Odjezdil jsem na nich asi čtyři zimy a na sněhy a břečce byly opravdu bezkonkurenční.

007cz
Vsechny dezeny na protektorech jsou vice či méně zdařilé kopie,byval trend aby guma vyhazovala snih dnes je tomu naopak,samozřejmě u zimní gumy je důležitá směs.ale jsi spokojeny a to je dobře.

 

h0042*

0x

měl jsem protektory vraník,byly trochu těžší,padlo na vyvážení více závaží,ale byl jsem s nima spokojený.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]