Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám auto škoda 1.2 combi 2005, Fabia. Nejdte mi nastartovat...Nejdříve po nastartovaní motor naskočil a měl slabý točky...a když jsem chtěl přidat plyn..tak motor ještě více usínal...při pokusu o rozjezd motor uhasl...
Když jsem znovu nastartoval..znovu.. to samé.. Po paté nastartování už motor nenaskočil...Starter už běžel naprázdno.Jenom tam bylo slyšel takové zvakání startéru.. TO samé také, když mě roztláčeli autem...Když jsem zařadl na trojku...slyším jen ´´cvakání´´ ale žádná snaha..
Dnes jsem také bral benzin... problém vznikl asi až po 30 km..tak nevím, zdali to má spojitost..
díky moc za radu. Pavel
No výborně. Jestli ten motor při prvním pokusu ještě šel opravit tak ted už to můžeš odvézt na vrakoviště...
To bez rozebrání nelze určit, ale já bych raději koupil jiné auto a hlavně s lepším motorem (pokud to nebude zase modla tak to vyjde levněji jak oprava)
dá se to zjistit během pár minut...Diagnostika cca 5 minut, protože příčina možná byla prapůvodně někde jinde a potom stačí hodit přípravky na vačku a setrvák, to zabere tak 5 minut a pokud nebudou sedět, tak rozdělat celej motor, protože kvůli hlavě je to u HTP vážně odstrojení celýho motoru...Kdyby v tom promile štěstí to sedělo, tak ještě změřit tlaky...to je u tohodle motoru nejlepší diagnostika
Proč by měl řetěz přeskočit?
Tomu nerozumím.
Roztláčením nebo roztahováním to nebylo, protože motor nešel už před tím.
u HTP není problém aby ten řetěz přeskočil i bez roztláčení.Jenže ta závada s řetězem souviset nemusela.Ovšem roztlačení nebo i parkování v prudkým kopci na rychlost je pro tyhle motory smrt...a jak už tu někdo psal, tak odtahovky nemaj rády sběr těhle aut...opravit to půjde.V servisu cca 25 000,-
@break mohu vědět jak může trpět motor při parkování v prudkém kopci na první stupeň? Snad leda převodovka.
myšleno bez ručky, jen pouze na rychlost.U HTP není problém aby rozvoďák přeskočil a u aut s dvouhmotou se nedoporučuje nechat auto pouze na rychlost...
a auto není přes rychlost jištěný převodovkou, ale právě motorem...
no, to mě jednou polilo horko, když jsem na HTP měnil olej.Zachrastilo v tom jak ve starejch hodinách, ale nic naštěstí...takže bych se nedivil, kdyby se to opravdu někomu stalo.Jou to motory na h***o
Nooo.. tak to jste se střefli...Byl jsem v kopci..., zařazenou jedničku... učka mě už nefungovala, takže záhul na motor..
S brachou jsme odvazeli celý den dříví...a když jsem chtěl jet už domů, tak jsem se už nerozjel..
Nikdy mě nanapadlo, že parkovaní v kopci muze vadit motoru...To že ten motor není idealní me vsichni začali rikal až když jsem ho uz pře pul rokem koupil koupil...
vadí i nevadí.Síla toho zaparkovanýho auta působí přes kola a převodovku na klikovku, takže i na rozvody.Kdyby to jako spousta HTP mělo malou kompresi, tak by to auto bylo za chvíli pod kopcem:D...
nezatahovat ručku není dobrej nápad...Ale tyhle motory jsou těmahle bolístka všeobecně známý.Nicméně někteří opraváři jsou zaměření jen na tyhle motory a maj práce dost:D
A co na to říkají v servise? Protože nepředpokládám, že tohle bude závada která jde opravit doma, je třeba zajistit odborný servis.
Předpokládám baterka je OK, může být problém i jen ve startéru.
007cz:avšak nedávno se tu někde radilo roztláčet, ikdyž startér točí nebo když se odvzdušňuje paliváč...
Zrovna pro řetěz to je bomba.Na to jsou experti zedníci a Ukrajinci, umře baterka u Transita a najednou hup a je skočeno:D
Vrchol bylo, když se se mnou jedna slečna hádala, že nemůže roztlačit auto po 10 minutách.Ono Keyless startovací tlačítko je svině:D...a roztláčet auto s automatem je taky bomba.Lidi jsou kouzelní:D a my máme práci...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.