Nejste přihlášen/a.
zcela základ.Nikdy nevíš co a jak s tím bylo děláno, nevíš jestli jede tak, jak má...kontrola rozvodů cca 5min, aby si to tady nastavil na rysky.Vyloučíš, že jsou OK nebo ne.Už jsem řešil třeba focusa na fixu, stačilo nastavit na trn a pravítko a pak i majitel si chcálil, že takovej výkon ten motor nikdy neměl...
měřit tlaky u těhle starejch keplů při výměně svíček jsou 2 minuty navíc...a už jsem na těhle motorech řešil mizerný tlaky...Jeden jezdil, bělbě startoval a jednoho dne už nenastartoval.A pak na dílně semtam naskočil a jel jak pumpa na h**na...
stejně tak i ten vstřik.Na to, jak je ten motor jednoduchej, dokáže neskutečně potrápit...
u těhle motorů ještě zlobí vstřik a čidlo kliky, ale měřil si tlaky, když byly svíčky venku?U těhle motorů ventily žádnej zázrak...Ještě bych zkontroloval rozvody...vačka i klika jsou na rysku, netřeba přípravků (krom vodní pumpy)...tyhle oplí motory jsou jednoduchý, ale dovedou neskutečně potrápit.Diagnostika nenapíše většinou nic dokud se něco neodpojí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.