Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
před časem jsem dostala navigaci TomTom Start20 s doživotní aktualizací mapy Evropy. Při poslední aktualizaci mi bylo oznámeno, že se stala chyba a že mám aktualizovat znovu. Od té doby se v navi objevuje chybová hláška, že není k dispozici žádná mapa.
Jednou jedinkrát se mi po zapojení navi do počítače podařilo v MyDrive Connect přejít na správu - co v navi je, kolik je v ní místa, kolik má nová mapa atd. Určila jsem, co odinstalovat, aby bylo místa více, kterou mapu nainstalovat, aby se vešla, při odkliknutí "Pokračovat" se všechno zaseklo a nestalo se nic. U všech ostatních pokusů se mi okamžitě spustila ona poslední aktualizace (bez mého snažení - a vůle), szř vždy skončila (po 3 hodinách) stejně neúspěšně. Dnes jsem zkusila znovu a teď už v MyDrive Connect vidím jen "Příprava", na navi prý "probíhá aktualizace", ale neděje se hodiny nic. Jindy mám vše spuštěné, zapojené, ale MyDrive Connect navi nevidí a tvrdí, že není připojena.
Rozhodla jsem se tedy dát navi do opravy, a když jsem hledala, kde ji opravit a kolik to bude stát, dočetla jsem se, že "Zařízení již nelze opravit". Oficiální support stránka řešení nenabízí - říká mi jen, at aktualizuji znovu.
Potřebovala bych jednoduše zapojit navi do počítače a podívat se do ní, aniž by se mi automaticky spouštěla ta **** aktualizace, která stejně nikam nevede. Nedá se nijak zrušit, zastavit, nic - a MyDrive Connect mě jednoduše nepustí do správy, dokud tohleto běží.
Dokázal by mi prosím někdo nějak poradit? Chápu, že dnes má každý navi v mobilu, ale já ne, tato navi mi vyhovuje, a v neposlední řadě nevidím důvod, proč by se neměla dát opravit... Jen prostě nevím jak a zjevně nemám kam ji odnést
Předem velmi děkuji za jakékoliv rady a návody, kterým směrem se ubírat.
V počítači musíš mít aplikaci TomTom Home, ve které se navigace spravuje. Při správném nastavení, pak vždy, když připojíš navigaci, automaticky ti nabídne aktualizace.
Dobrý den, díky za reakci. Navigace se spravuje přes MyDrive Connect, přes tu jsem vždy aktualizovala a vždy vše šlo jako po másle. Teprve po poslední "aktualizaci", která mi akorát celou navi rozhasila, se dějou tyto potíže. Takže aplikací, resp. její absencí, to není.
pu® - Ok, myslel jsem, že podpora bude stejnou aplikací, jako u mého zařízení. Zkus vrátit zařízení do továrního nastavení. Někde na spodku bude malý otvor, tak na špendlík. Někde je k tomu povídání v aplikaci, ale myslím, že stačí stisknout na několik vteřin. A pak znovu připojit a zkusit co to udělá. Mě se kdysi taky stal nějaký malér (už přesně nevím jaká to byla závada), tak jsem někde na webu našel návod (možná to bylo přes helpdesk ToTom), jak přeinstalovat firmware a povedlo se. Od té doby navigace maká. Já mám TomTom Go 920.
Ďjo, přesně vím, jaký otvor máte na mysli - tak akorát na rozevřenou sponku na papíry. Tak jsem prohlídla navi ze všech stran a nic takového tam není :-/ Už jsem zajásala, že se bude dát nějak dostat alespoň na začátek - a houbelec I tak ale díky za tip.
Jinak v TomTom online support jsem pročetla všechno, co k tématu mají, ale bohužel vždycky skončí u jediného - instalujte znovu, popř. se podívejte, co v navi máte a přeinstalujte. Jenže jak se tak podívat, když mě ta *** aplikace vždycky automaticky hodí na aktualizování, o něž nestojím - a které nejde zrušit, nejde vrátit a nedostanu se z něj na tu správu, kterou potřebuju. To je jak W10 - všechno mám legální, ale stejně po každé aktualizaci musím volat kamaráda ajtáka, který mi všechno znovuzprovozní.
Strašně mě to štve - o ten přístroj se starám, jak mám, dělám, co po mně chce, a kvůli nějakému továrnímu nastavení či aktualizaci mi prostě nefuguje a ofiko podporu už nemá. Chjo
Je to podivné, že by na navigaci nebyl otvor pro reset. Kouknul jsem na tu mojí a ten otvor je na spodu, vedle nějaké zdířky, tuším přípojky na sluchátko a je u toho napsáno RESET. Zkus ještě někde na webu, pohledat nějaké rozumy. Napiš do vyhledávače přesný název navigace. To by v tom byl čert, aby někde něco nebylo. Ta moje funguje bezvadně, ale nepřišel jsem na to, jak ji spárovat s mobilem i když by to mělo fungovat. Mobil načte, ale nefunguje to. Ale to není úplně důležité. Hlavní je že maká to co má.
Mám stejný problém již rok,resnot stačí podržet tlačítko zapínací asi 5vt.pokud se neozvou takové bubny,vše mám odzkoušené-nic.Doporučují jiný PC,uzavřít antivir,dát do tov.nastavení ale stejně nic.Jinak jsou k dispozici po celé republice smluvní partneři oprav TOMTOMU.Stačí zavolat na TOMTOM centrálu a nechat si poslat odkazy na opravny,cena nového topsféru 500,de i na počkání nebo poslat.Já změnil PC a po několika pokusech se to povedlo.Na mém pořád nic.Přeji at se to povede.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.