Nejste přihlášen/a.
Výměna vodní pumpy není obecně důvodem k tomu, aby odcházely další součástky. A bez znalosti důvodů té výměny je to zase jen o věštění z křištálové koule.
Pokud byla měněna jako součást výměny rozvodů, pak by mělo být vše v pořádku. Podotýkám, že nejsem znalec 1.9 TDI od VW, takže neznám intervaly výměny rozvodů ani to, zda vodní pumpu pohání rozvodový řemen.
Ojeté auto je vždycky riziko a co si budeme namlouvat, auto se prodává až když je vysoká pravděpodobnost nákladů na servis. Všechny ty turba, dpf, dvouhmoty... Zmíněná nabídka bude asi firemní, takže každý den jiný řidič, "z cizího krev neteče", v nejhorším případě auto denně plné dělňasů na stavbu. Děkuji, nechci ani se suprslevou.
Vodní pumpa prostě může začít téct. Někdy dříve, někdy později. Mě se to u stejného motoru stalo až při 175 tkm, kdy jsem také poprvé vyměnil rozvody - 1.6 TDI má interval po 180 tkm, resp. možná až po 210 tkm, teď nevím. Ale je to už trochu hazard, nechat je tam tak dlouho.
Nejsem jsem si úplně jistý, kam tím dotazem míříte, ale vodní pumpa je prostě spotřební materiál a na její výměně není nic divného. Pokud auto koupíte, měl byste automaticky hned vyměnit rozvody a pumpu můžete vzít rovnou znova, to už vás nezabije.
Tenhle motor je obecně velmi spolehlivý. Pokud s tím nejezdilo nějaké čuně a má opravdu takový nájezd, dalších zhruba 100 tisíc km se nemusíte bát zásadnější investice.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.