Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spotřeba Škody Octavie 3

Od: rendy22 odpovědí: 6 změna:
Dobrý den,
Budu kupovat Škodu Octavii 3 1.6 TDi,103 kW. Chci se zeptat někoho, kdo má s vozem zkušenosti. Jaká je reálná spotřeba ve městě a mimo něj? Jste s motorizací spokojeni?
Děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Jak chci znát spotřebu auta tak najednou na tyto stránky ,
spritmonitor.de/... tam výpisu auto milovat a rok výroby a máš tam spotřeby krmí to tam spousta německých a jiných řidičů tam je největší vzorek spotřeb

 


0x
Občas stim jezdim máme to jako služebák vetšinou se jezdí do 6 na 100km
Jinak už se měnili vstřiky a pokud si kapku sportovněji naložen budeš stoho auta dost zklamanej
Od spoda se to sbírá hodně neochotně musíš řadit jak o život
Nejede to
Scháněl bych radši dvoulitr
vernon
Myslím že tazatel ví, že by se musel s timto vozem uskrovnit. A není to jen motorem...
krtek66

jj, je to zdechlé...ber 2.0tdi

 


0x

Motor 1.6 TDI s výkonem 103 kW neexistuje. Buď je to dvoulitr, nebo nějaký paskvil.
1.6ka má výkon 77 kW, novější verze pak 88 kW.
Mám ji a jsem spokojen, jede pěkně, najeto 250 tkm bez závady.

 

honzik*

0x

Najezdil jsem během 5 let cca 140 tis. s O2 - 1,6/77 kW, liftback, koupeno 2011. Každodenní dojíždění cca 2x 13 km, pak 1 - 2 týdně mimo město delší trasa. Průměrná kombinovaná spotřeba cca 6,6 - 6,9, podle toho, jak málo jsem jezdil mimoměstské trasy. Na dovolenou, plně naložený, stovky kilometrů, předpisově + max 10%, spotřeba okolo 5,5. Město klidně 7,5.

Traktorový projev mi neseděl. Když bych poslouchal řadícího rádce, tak mi motor, z toho podtáčení, vyskočí z auta. Že je to zdechlé bych jednoznačně neřekl, protože pro klidnějšího řidiče (jako jsem já) a menší zátěž naprosto stačí. Pro závodníka to zdechlé je. Limity jsem jasně pozoroval až v plně naloženém autě cestou do Dolomitů. Tam jsem pochyboval i o brzdách. Toto auto bych už nechtěl. Manuální 5 kvalt byl prostě příšerný. S motorem, nebo DPF, jsem neměl sebemenší tech. problém. Ale 30 tis. interval bych nedodržoval, to je naprostá hovadina a týrání motoru, nicméně dobře to vypadá, když Vám prodejce kalkuluje náklady na provoz. Já jsem ho dodržoval, protože to byl služebák. Přestože jsem s ním jezdil slušně, tak od cca 120 tis. jsem začel pozorovat značně zvýrazněný traktorový projev, a zhoršené jízdní vlastnosti celého auta. Servis mi s tím pomoct nedokázal. Byl jsem rád, že s tím už nemusím jezdit, a že není moje soukromé.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]