Nejste přihlášen/a.
Najezdil jsem během 5 let cca 140 tis. s O2 - 1,6/77 kW, liftback, koupeno 2011. Každodenní dojíždění cca 2x 13 km, pak 1 - 2 týdně mimo město delší trasa. Průměrná kombinovaná spotřeba cca 6,6 - 6,9, podle toho, jak málo jsem jezdil mimoměstské trasy. Na dovolenou, plně naložený, stovky kilometrů, předpisově + max 10%, spotřeba okolo 5,5. Město klidně 7,5.
Traktorový projev mi neseděl. Když bych poslouchal řadícího rádce, tak mi motor, z toho podtáčení, vyskočí z auta. Že je to zdechlé bych jednoznačně neřekl, protože pro klidnějšího řidiče (jako jsem já) a menší zátěž naprosto stačí. Pro závodníka to zdechlé je. Limity jsem jasně pozoroval až v plně naloženém autě cestou do Dolomitů. Tam jsem pochyboval i o brzdách. Toto auto bych už nechtěl. Manuální 5 kvalt byl prostě příšerný. S motorem, nebo DPF, jsem neměl sebemenší tech. problém. Ale 30 tis. interval bych nedodržoval, to je naprostá hovadina a týrání motoru, nicméně dobře to vypadá, když Vám prodejce kalkuluje náklady na provoz. Já jsem ho dodržoval, protože to byl služebák. Přestože jsem s ním jezdil slušně, tak od cca 120 tis. jsem začel pozorovat značně zvýrazněný traktorový projev, a zhoršené jízdní vlastnosti celého auta. Servis mi s tím pomoct nedokázal. Byl jsem rád, že s tím už nemusím jezdit, a že není moje soukromé.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.