Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rmz 250 2004

Od: suzuki odpovědí: 17 změna:
Zdravím mám rmz 250. Chtěl bych se zeptat kolik rám padne oleje? Na motoru píšou 1.30 ale když to tam nalejo tak se mi pořád neukazuje na ty merce na motoru je to ještě kousek pod merkou. Mám o tak nechat? Nalil jsem tam kolik jsem měl. Ja nevím jestli vůbec ta merka na kontrolovat hladinu oleje?

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

suzuki

Tak o tom oleji uz vím. Chtěl bych se na něco zeptat ohledně údržby. Prosím napište kdo máte jakého koliv japonce cross 250 kolem roku 2004. Nebo nějakej mechanik co tomu rozumí. Diky

 

h0042*

0x

Co potřebuješ vědět?Sice,už krosku nějaký pátek nemám,protože jsem přelezl na cestu,ale motorky v rodině děláme celý život...

suzuki

Super. Koupil jsem suzu 2004 mám na ni nalitano od koupě 8mth. Motorove jde supr nic v ní neklepe. Jenom poslední 2 jízdy mám problém s nakopavanim přijde mi ze je tam moc benzínu. Dám třeba 5 nakoupu a nic střílí do výfuku občas co jsem se dozvěděl tak to dělá moc velká bohatost ale nevím . Komprese je stejná. Zkusil jsem ji rozlacit. (Vím ze se to vůbec nemá dělat to bylo poprvé a naposled),a chytla hned. Chvíli střílela trochu do výfuku a nedrzela volnobeh tak cca 15sekund. A pak šla úplně v pohodě. Předchozí majitel to startoval bez sítice 2krat přidal plyn a když nechytla tak se siticem 2 krát plyn a šla hned. Já to dělám právě bez toho plynu se siticem a nechce. Co by to mohlo být?
suzuki

Díky za odpověď
h0042*

Jako první kup novou svíčku,ale takovou,která tam origo patří,ty motorky jsou na to celkem náchylné.Zkus přitáhnout o půl otáčky šroub bohatosti,měl by být zespod.Jak často myješ,popř.měníš vzduchový filtr?Pokud to nebude s novou svíčkou ok,sundej karbec a nechej ho vyčistit ultrazvukem.Pokud nebudeš mít možnost ultrazvuku,kompletně ho rozeber a vyvař v octové vodě,pak složit a seřídit podle manuálu,ten stáhneš na motorkari.cz .A pokud už ani to nepomůže,tak má pravděpodobně pístní sada za sebou.Nezdá se ti,že by byla změna ve výkonu?Jinak,co pamatuju,tak bys měl mít na řidítkách ochuzovač směsi,za tepla,když třeba spadneš,tak zmáčknout ochuzovač,startovat a až škytne,tak startovat bez ochuzovače.

suzuki

Nn ve výkonu se mi rozdíl vůbec nezdá. Ja nevím teda jak hodne to má být znát ale přijde mi ze jede stejně. A to by bylo mohlo být pistem když to nechytne na nakopnutí ale na roztlaceni? A nedrží volnobeh po 5 sekundách chcípne. Nechytá ani teplá na nakopnuti. A kdyby to byl pist tak to trochu mlátí ne? A nemohlo by mít vliv na svíčku ze pred startem jsem já a původní majitel přidal plyn? Jinak olej menen po 10Mth i filtr prany. Jezdím na denicol 10w40. Díky za odpoved
h0042*

Myslím,že to bude v tom karbecu.

suzuki

Ok tak ja zítra stejně kouknu na svíčku. Mám teda přitáhnout o půl otacky ten šroub.? A je možný ze to kvůli tomu karburatoru při nakopavani strili. Díky moc za odpověď

 

suzuki

Tak chci otočit o půl tím sroubem na bohatost a zase nevím kterej to je. Posílám foto jestli by jsi napsal kde je díky.

 

suzuki

Podle videa ho tam nemám tak to nechápu. Takhle vypadá můj karbec
h0042*
Nevím, jak to máš zrovna na té motorce, neznám každou na zpamět. Musíš ho najít,ale zpravidla, má ten šroub pružinku, at se sám nepovoluje. v manuálu to bude. Vyměn tu svíčku a nech vyčistit karburátor. Benzín ti tam teče dobře? Když odejde pístní sada, nemusí to klepat, ztráta výkonu a menší komprese, ale pokud nejezdíš denně na trati, tak ten výkon asi nepoznáš. většinou to klepe, když je problém s ojnicí.

 

suzuki

Tak jsem zjistil to ze mi ten sroubek na bohatost vypadl. Jestli by teda všechno tohle dělat ten šroub ze chyběl. Posílám foto kde je díra v karburator pod nim.
h0042*

samozřejmě,že tam ten šroub být musí a určitě to byl důvod toho,že to blblo.Být tebou,tak to prodám a koupím dvoutakt,je jednodužší a levnější na údržbu.Z toho budeš neštastný...

 

 

suzuki

Zdravím tak motorku jsem dal jednomu chlapkovi co to dělá myslel si ze to bude téma ventilama. Tak je udělal jednu podložku zabrousil protože tam nebyla žádná vůle. A motorka pořád nechytá. Zkusil změřit kompresi a tu má jenom 5 takže co by to mohlo být? On uz mi ji dělat nebude nemá na to čas. Někdo kdo by mi to udělal? Okolí benešova u prahy 15km? Diky

 

h0042*

0x
Buď máš tvrdé pístní kroužky v pístu, nebo má pístní sada za sebou, nebo máš rýhy ve válci,válec to má za sebou. Rozeber to a uvidíš.
suzuki

A můžou to i dělat ventili? To by bylo pravdepodobnejsi když při nakopavani občas vystřelí. Jinak ventily jsou serizene.

 

suzuki

Tak motorka v servisu kompletně rozebrana a všechno je úplně v pohodě. Takže zbývá zapalování a karbec. Nevíte kde ho sezenu to zapalování nový a co by to mohlo být spíš buď karbec nebo zapalovani?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]