Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztráta výkonu

Od: pasatak odpovědí: 8 změna:

Mám chvili passata (herku do práce) rv 97 tdi 81kw najeto uctyhodných 508tisíc (dle tacho) a najel sem asi 1000km a nejadnou posledních 40km nemá auto tah, jeste než auto chvíli zahreji, tak jakstak jede, turbo taha prerusovane, jak auto jede dyl a je tedy celej motorovej prostor zahratej, tak jedu v nouzovém rezimu. Nutno podotknout že tak jedu od vcera a ujeti max 40km.

Dnes sem odpijil a zkontroloval hadici co propojuje filtrbox s turbem a dal vede do ventilu odvetrání klikovky, ta hadice ji vklidu, neni ucpana, pak sem zkontroloval podtlakový hadicky kolem turba, ty tenké, nezdály se mo rozpojene, pak sem volal znamýmu servisákovi a rekl že by to mohla byt hadice ze spod (ne ta S pod turbem), ale co vede od IC colleru, že by mohla byt prasklá.

Jel sem asi 25km s naloženýcm vozíkem za prum.6l nafty (bez jakoby turba), tak se mi nezdá že by to nejak zralo nebo mi unkal vzduch, ale mozná se mýlím?

věstěnízkoule.cz/eu nebo com.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon

1x
Zasekávají se lopatky u turba. Motor se kvůli tomu dostává do nouzáku.

 

kohout00*

1x

Nejspíš zatuhlý lopatky na regulaci turba. Bude potřeba turbo vymontovat, rozpůlit a lopatky rozhýbat, vyčistit. Stává se to když s tím autem někdo jezdí loudačku a nešlape tomu, potom se lopatky nemusí hýbat v celé své dráze, usazuje se tam karbon a když je tomu pak potřeba šlápnout tak padne do nouze

 


0x

No to může být cokoliv ale to turbo bych typoval nejmíň.A co tak diagnostika?Já pouze tipuji váhu vzduchu nebo podtlakové hadice - studená je tvrdlá a drží,teplem změkne a někama propouští


doplněno 29.07.18 22:41:

Ale ona to může být kterákoliv hadička od vývěvy ,ba i ona může být špatná ale to by jste poznal při brzdění-ovládá i posilovač.Také může být špatný elektroventil .Ale to je takové věštění..

pasatak
Ano asi ano jen prijit na to jaka hadicka, takto mi torekl i servisak na dalku, povidal i o hadici co vede od intercoleru
passatak
Vcera sem najel dalších 80km a 50km s nalozenym vozikem. S prazdnym autem jsem na 4.5.stupen jel cca 140 ot. Okolo 3000 a do nouze to nepadlo vubec, po celych 80km to tahalo jak melo, zajimavy. Nemuze? to byt i ventilem odvetrani klikovky, za nim dost kape olej, ale to asi nebude tim.AA Egr ci paliv filtr? , palivak sem jeste nemenil, hadam ze ma tak 50tkm najeto.
passatak
Kontrola hadice od intercoleru a hadice S pd turbem vpohode, nenaprasklá tedy

 

turbo

0x
Tankoval jsem na VS Petrol (u nás je zaváží stejná cisterna jako ONO, mají i stejně ceny) a začalo mi to taky dělat. Začal jsem jezdit na Benzinu a tankovat Vervu a byl klid,pak jsem jednou natankoval půl nádrže na ONO a zase to začalo. Teď tankuju na Benzině Effectu, občas přileju VIF a bez problémů.
ihyt

1) Cisterna má několik přepážek, takže může mít v sobě klidně i 5 druhů různých paliv.

2) Tvůj problém není v palivu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]