Nejste přihlášen/a.
Mám chvili passata (herku do práce) rv 97 tdi 81kw najeto uctyhodných 508tisíc (dle tacho) a najel sem asi 1000km a nejadnou posledních 40km nemá auto tah, jeste než auto chvíli zahreji, tak jakstak jede, turbo taha prerusovane, jak auto jede dyl a je tedy celej motorovej prostor zahratej, tak jedu v nouzovém rezimu. Nutno podotknout že tak jedu od vcera a ujeti max 40km.
Dnes sem odpijil a zkontroloval hadici co propojuje filtrbox s turbem a dal vede do ventilu odvetrání klikovky, ta hadice ji vklidu, neni ucpana, pak sem zkontroloval podtlakový hadicky kolem turba, ty tenké, nezdály se mo rozpojene, pak sem volal znamýmu servisákovi a rekl že by to mohla byt hadice ze spod (ne ta S pod turbem), ale co vede od IC colleru, že by mohla byt prasklá.
Jel sem asi 25km s naloženýcm vozíkem za prum.6l nafty (bez jakoby turba), tak se mi nezdá že by to nejak zralo nebo mi unkal vzduch, ale mozná se mýlím?
věstěnízkoule.cz/eu nebo com.
Nejspíš zatuhlý lopatky na regulaci turba. Bude potřeba turbo vymontovat, rozpůlit a lopatky rozhýbat, vyčistit. Stává se to když s tím autem někdo jezdí loudačku a nešlape tomu, potom se lopatky nemusí hýbat v celé své dráze, usazuje se tam karbon a když je tomu pak potřeba šlápnout tak padne do nouze
No to může být cokoliv ale to turbo bych typoval nejmíň.A co tak diagnostika?Já pouze tipuji váhu vzduchu nebo podtlakové hadice - studená je tvrdlá a drží,teplem změkne a někama propouští
Ale ona to může být kterákoliv hadička od vývěvy ,ba i ona může být špatná ale to by jste poznal při brzdění-ovládá i posilovač.Také může být špatný elektroventil .Ale to je takové věštění..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.