Nejste přihlášen/a.
Auto nebo motorka nevzniká zapsáním ani přepsáním, ale absolvováním schvlovacího procesu...
Takže to co je v TP je výsledkem schválení, které lze změnit jen novým schválením...Pak se výsledek toho nového schválení zapíše...
takže ZAPSAT, to až na úplném konci...
Předtím je nutné absolvovat schvalovací proces..tam můžeš dít i šestiválec z BMW...
Pokud to myslíte doopravdy s tím, že ta úprava má projít technickou, tak zapomeňte i na ono zmiňované turbo. Zaměnit motor můžete jedině za stejný.
Pokud to však myslíte jako vtípek plynoucí z prázdninové nudy - tak jo, dobrý
Ono už tu všechno bylo. Až budet mít něco odřízeno, tak třeba pochopíte, že auto krom výkonného motoru vyžaduje i podvozek odpovídající právě onomu výkonu, jinak to většinou končívá dost blbě.
A nebo jste z ranku lidí, co je nepokojný duch žene stále vpřed, tak vězte, že podobné pokusy se změnou pohonu už byly činěny a dodnes baví celý svět. Ovšem dotyčný zlepšovatel se asi tolik nebavil - hlavně v závěru akce
V ČR je v registru necelé 3tis vozidel, které mají mají statut Stavba jednotlivéhého vozidla. Tedy nejedná se o nějaký zcela vyjímečnou věc.
Opravdu není problém postavit legálně "Favorita" s VR6. Není pravda, že to nejde. Legislativa to umožnujě a lidé toho i využívají. Je ale jasné, že schvalovací proces něco stojí(v řádu statisíců). To ale neznamená, že to nejde.
A psal jsem že to nejde? jde viz závěr toho co jsem psal! levněšji alevyjde koupit hotové auto, stavěné na takový motor než bastli jej do shnilého fáčka,to vyvařovat vaztužovat a co já vím co vše.pak ještě brzdy,nápravy a jsme na pěkné sumičce ... a ještě za statisíce schvalovat do provozu!
Udělat to lze,ale vozit na platáku na tuningy-bez možné legalizace do.provozu!možná ona firma v odkaze dokáže v mezích zákonů z totálky a druhého identického auta bez dokladů udelat tzv přestávbu a zlegalizovat to.Ale za takové peníze,že se to nevyplatí.
1. Nerozumím tomu kolotoči z doklady. Nedává to smysl.
2.Taková přestavba bude prakticky zcela neprůchodná, protože bude muset být zasáhnuto do vozidla takovým způsobem, že to již odporuje podmínkám přestavby.
3. Proto jsem psal o stavbě jednotlivého vozidla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.