Nejste přihlášen/a.
klempířina je nejvíc nevděčná práce.Otázka je, jak moc je to v háji, jestli jen kousek nebo celej práh, pak otázka jak to vypadá vevnitř.Když bude v tahu výztuha a vnitřní práh popř. i podlaha, tak to není jen tak.Nicméně existujou i tací, co to vymodelujou z pěny nebo to nanetujou tak, jak to leží a běží nehledě na stav vnitřku.To je těžká prasárna a jakákoliv cena za tuhle "práci" je diskutabilní.Pokud to někdo bude dělat pořádně, tak to bude samozřejmě dražší...Nicméně v průměru doba práce je tak den jen na tu karosářskou plus mínus, cena se bude odvíjet podle místa a pokud je to s DPH nebo bez...Tak počítejme 350-450,- na hodinu...Záleží na stavu a na tom, kdo to bude dělat.
Dělával jsem to a sám bych to musel vidět.Cena prahu je taky různá, dá se koupit práh za 700,- na Focuse 1 a třeba na Golfa 5 bude stát 2000,- za kus...
Slušnej karosář to zvládne i nalakovat, zastříkat bodynou to umí každej.Takže cca 3 dny práce, material bez prahu tak do 1000,- a nejlíp pak vyvoskovat, pokud to bude teda pořádně.Rádoby svařenej práh nemá cenu ani voskovat, to je škoda vosku, když to stejně po zimě odskočí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.