Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vybijeni baterie behem jizdy

Od: peta1502 odpovědí: 8 změna:

Zdravim,

mám takový problém. Baterie mi během jízdy naprosto odejde, je to sice postupné, ale netuším čím to je. Mám favorita a přemýšlím, že by za tím mohly být i ty mrazy. Každopádně ale jistá si nejsem ničím. Mohla by to být pojistková skříň, ukostření nebo také zkrat, ale nejpravděpodobnější se mi zdají ty mrazy. Má někdo takovou zkušenost? Nebo nějakou pomoc? Už jsem včera zkoušla vyměnit baterii za jinou ale po nějaké době se to zase opakuje. Už jsem fakt zoufalá, díky za každou radu...

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarda2*

0x

Tak mrazy za to nemuzou, to musi samozrejme fungovat. Problem bude asi v alternatoru nebo nejakem ukostreni (ale jestli to normalne startuje, tak spis alternator) Byva to regulator s uhliky, novy stoji asi 3 stovky a vymenit se to da za 5 minut na parkovisti pred obchodem.

Ale zaklad je zmrit napeti pri nastartovanem motoru, melo by byt pres 13.5V

 

peta1502

Nebo jsem slysela, ze by to mohl byt spatny minusovy kontakt na baterce? Je to taky mozne? Jinak diky, zkusim to vyzkuset. Za tyden to auto nutne potrebuju, snad to pomuze.

wroclav*

Pokud by šlo o kontakty na batece tak by jste nenastartovala,spíše tam bude problém v dobíjení alternátoru-zajeďte někam k autoelektrikáři nebo do servisu kde vám proměří nabíjecí proud.

 

celp*

0x

Dobrýden.Všechno je relativní.Chce to elektromechanika.Bez potřebného vybavení se závada špatně určuje.

 

honzaj*

0x

U favorita často bývá problém s nízkým dobíjecím napětím. Na trhu jsou regulátory dobíjení nastavené na 14,6V. Stojí okolo 250,- korun.

 


0x

Sice se opakuji, ale bez měření není vědění. Musíte měřit a hledat závadu.

jabraka*

Doplnil bych Milana v tom,že při měření musíte vědět,co měříte a jak to máte měřit.Dobíjecí soustava,to je alternátor a regulátor buzení alternátoru nastavují proud dobíjecí tak,aby se nepřekročilo napětí na článcích a nezačalo přebíjení.To je provázeno vývinem plynů přitom může dojít k úniku kyseliny a korozi okolních spojů.Moderní bezúdržbové a "gelové" baterie přbíjení ničí.Musí mít tedy nastaven systém dobíjení o něco níž.Jsou samozřejmě důležité uzly propojení kabelů.Tam jsou šroubové spoje,obvykle dosti zkorodované.Jeden je na svorkách baterie,druhý na svorce startéru,Také je důležité ukostření karoserie,respektivě pružné spojení motoru a karoserie.Tady všude mohou být výrazné ztráty a přechodové odpory.

JABRAKA

Jaroušku, dobré doplnění, proto dobrá. To víš už se vidím na chaloupce od zítra do příštího roku!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]