Nejste přihlášen/a.
zdravim prosím o radu mám fabii 1.2htp začne mi blikat kontrolka motoru a když nepřidám plin tak mi začne svítit a motor je v nouzovím režimu a počítač hlásí poze konektory ty jsem vyměnil ale bez výsledku
Doporučuji doučit se pravopis a potom zajet s autem do servisu na diagnostiku nebot jednoznačně nerumíte česky a ani nerozumíte autům!
Manželka má Citroen C3, rok výroby 2005, 1,1 a problém s kontrolkou chodu motoru má také. Na diagnostice byla, chvilku to nesvítilo, ale po ujetí pár km se to rozsvítilo znovu. Navíc motor cuká, rychlost se sama od sebe snižuje. Poradíte, co s tím? Díky
Kdy už konečně lidi pochopí, že existujou servisy?Tady evidentně někdo autům vůbec nerozumí, tak prostě to chce zajet někam, kde se to napíchne, protože za posledních 30 let je elektronika běžná součást řízení motoru a neustále se zdokonaleju a rozšiřuje, takže kontrolka motoru prostě značí závadu, ale nikdo nemůže říct jakou jen tak od boku bez diagnostiky...
Takže bez diagnostiky leda tak virguli nebo věšteckou kouli.Nicméně u HTP je dobrý měřit rovnou i tlaky.Je to hroznej kepl tenhle skoromotor.A doporučuju to po sobě číst, protože takhle mrvit češtinu je k pláči...
jak to těm lidem vysvětlit?Pracuju v servisu, když tam svítí motor a třeba ten typ motoru znám a podle chování už vím, co tam bude, tak to stejně napíchnu.Máme diagnostiku za x desítek tisíc a dnes to bez ní nejde.Neřekne nám vždy, co to přesně je, ale člověka navede k problému.Kolikrát je to špatnej drát od snímače, ale měří se tlaky, kontrolujou rozvody, tlak paliva atd...ani ta diagnostika není všemocná, ale dnes to bez ní nejde...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.