Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kontrolka motoru nouzový režim

Od: muffik* odpovědí: 13 změna:

zdravim prosím o radu mám fabii 1.2htp začne mi blikat kontrolka motoru a když nepřidám plin tak mi začne svítit a motor je v nouzovím režimu a počítač hlásí poze konektory ty jsem vyměnil ale bez výsledku

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Doporučuji doučit se pravopis a potom zajet s autem do servisu na diagnostiku nebot jednoznačně nerumíte česky a ani nerozumíte autům!

standa*

Manželka má Citroen C3, rok výroby 2005, 1,1 a problém s kontrolkou chodu motoru má také. Na diagnostice byla, chvilku to nesvítilo, ale po ujetí pár km se to rozsvítilo znovu. Navíc motor cuká, rychlost se sama od sebe snižuje. Poradíte, co s tím? Díky

mathew

Pokud to neumíte vyřešit sám tak to dejte do servisu, kde to vyřešit umí

Stando mám 22 roků starého Citroena Xantii a stejně (resp. o 3 měsíce starší) P-106 a ty už taky mají kontrolku motoru stejně jako letos plnoletá Xantia HDi. a zatím ani na jednom tato nesvítila.

 


2x

Auto dat na normálnu diagnostiku,inak je to len hádanie.

 

break

2x

Kdy už konečně lidi pochopí, že existujou servisy?Tady evidentně někdo autům vůbec nerozumí, tak prostě to chce zajet někam, kde se to napíchne, protože za posledních 30 let je elektronika běžná součást řízení motoru a neustále se zdokonaleju a rozšiřuje, takže kontrolka motoru prostě značí závadu, ale nikdo nemůže říct jakou jen tak od boku bez diagnostiky...

Takže bez diagnostiky leda tak virguli nebo věšteckou kouli.Nicméně u HTP je dobrý měřit rovnou i tlaky.Je to hroznej kepl tenhle skoromotor.A doporučuju to po sobě číst, protože takhle mrvit češtinu je k pláči...

vernon
Souhlas. A co se týče pravopisu, opravit se dají překlepy, ne hrubky kterých si zcela zjevně není tazatel vědom, ale za které by se asi styděl i průměrně inteligentní žák 5.třídy základní školy...
break

jak to těm lidem vysvětlit?Pracuju v servisu, když tam svítí motor a třeba ten typ motoru znám a podle chování už vím, co tam bude, tak to stejně napíchnu.Máme diagnostiku za x desítek tisíc a dnes to bez ní nejde.Neřekne nám vždy, co to přesně je, ale člověka navede k problému.Kolikrát je to špatnej drát od snímače, ale měří se tlaky, kontrolujou rozvody, tlak paliva atd...ani ta diagnostika není všemocná, ale dnes to bez ní nejde...

muffik*

Ano máte pravdu a to jsem i udělal dal jsem auto do servisu diagnostika ukázala vadný konektor viměnily mi pro jistotu všechny tři
muffik*

Stálo dost peněz a stále to děla lo to samé pak mi navrhli generalku motoru proto ta otázka
break

spíš měnili zapalovací cívky.To je to, co jsem si myslel...vypíše to chybu zpalovaní 1. válce.Takže vyndat svíčky a změřit tlaky.Většinou jsou v háji, takže sundat hlavu, zgeneralkovat ju, dělaj se i vodítka, nový rozvody, šrouby, těsnění atd...20-25000...jsou to krámy ty HTP

muffik*

 

icecz

1x

Moje fábie dělala to samé, nejvíce při zastavení a vyřazení třeba na semaforech. Jsou to podpálené výfukové ventily. Blikání kontrolky motoru značí přehřáty katalyzátor, který se tím velice rychle zničí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma kontrolka motoru

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]