Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jsou to vstřiky nebo čerpadlo?

Od: pavelll* odpovědí: 9 změna:

Rád bych se zeptal, jakou můžu mít závadu na autě BMW 320d, E46, r.v. 2000, když mi auto zlobí a občas jede na 3 válce. Jsou to trysky anebo vynechává čerpadlo? Závada trvá cca 14 dní, v naftě jsou aditiva a turbo je v pořádku. Díky všem za názor.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

raadek*

0x
Kolik mate najeto? Nejdriv bych vyloucil nekvalitni naftu. Vyjedte ji az na rezervu a pak natankujte plnou nadrz kvalitni nafty u Shellu. Kdyby to nepomohlo tak by se hledala dalsi mozna pricina. R.

 


0x

Stane se to i po delsi jizde z niceho nic, nebo jenom po startu? Studenem startu? Nebo kdykoliv?

jarda2*

To je common rail? Tam bych to tipoval na trysku, kdyz ostatni valce jdou.

A jinak spojeni Shell a kvalitni palivo povazuji za mytus, spis bych bral u Globusu a za usetrene penize koupil nejaka osvedcena aditiva a neco pro sebe

1jara*

jarda2 bude mít pravdu, zdřejmě vadný vstřikovač Common reil

Jo. Az na to, ze E46 320d mela common rail tusim az od roku 2001. Takze pokud to neni modelovy rok 2001, tak ma nejspise rotacni cerpadlo.

Kazdopadne pokud se to prijevuje i u zahrateho motoru, tak to trisky budou s velkou pravdepodobnosti. Staci je zkontrolovat a hned se bude vedet vic.

pavelll*

všem děkuji za ochotu. Teď už nejedu vůbec, auto jen kouří, kolísají otáčky mezi 800-1100 ot. a auto nereaguje ani na plyn. pedál, vstřikuje si jak chce. Common rail nemám a začínám podezírat opravdu to čerpadlo, navíc ten randál, hrůza. Má někdo jiný názor? Díky a přeji příjemné svátky!

pavelll*

kdykoliv, i když je motor zahřátý. otáčky kolísají a už neraguje plynový pedál, asi to bude opravdu čerpadlo. Nepomohla ani nafta ze Shellky, ani aditiva ani přísady na vyčištění vstřiků... hrůza, jen smrad a kravál

Byl si s tim na diagnostice? Podle toho, co popisujes muze byt vadny snimac polohy plynoveho pedalu. Ten by diagnostika odhalila.

Konec koncu u modernich aut by pri nezname zavade melo byt provedeni diagnostiky vzdy jednim z prvnich kroku.

 

stirecek*

0x

Proč hned malovat čerta na zeď? Na diagnostiku jste měl jet hned a ne s tím ještě dál jezdit. Tady to stejně nevyřešíme, jsou to jen dohady a doufat, že zítra to pojede líp může taky znamenat KO pro motor. Aditiva nejsou na léčení, ale prevenci, takže ty už vám stejně nepomůžou, tak stejně jako nafta od shell. To je jen předražený šmejd jako každý jiný.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]