Zdravím. Mám problém s mim mazlíkem. Mám Opel Astra 1,6 16v 74kw, 2003 benzin. Auto při jízdě cuká, při rozjíždění nic, když zařadím 2, tak auto začne škubat, pak se jakoby vzpamatuje a vystřelí. To se děje i u dalších rychlostí. Pokud auto vytáčím a řadím až ve 3000 chod motoru je bezproblémový. Při volnoběhu nedrží otáčky, neustále kolísají a auto u toho tak divně cuká. Motor docela baští olej a nedávno jsem zaznamenala únik chladicí kapaliny bůh ví kam ( pod autem sucho) Žádná kontrolka nesvítí. Prosím poraďte co to muže být.
Začal bych novýma svíčkama a vyčistil Egr ventil doplněno 14.05.18 12:04: Prohlídnout jestli někde neni děravá hadice na podtlaku a nesaje to falešnej vzduch Ten egr bych zkouk rok je dlouhá doba moh se klidně zas zanýst Pokud to má ke svíčkám kabely tak proměřit měly by mít 3-10 kiloohmú
alen
Egr čištění asi před rokem, když nefungoval svítila kontrolka motoru. Svíčky měněny před třemi dny
Však to je jen začátek. Ano, u takto starých a patrně notně opotřebených aut je potřeba počítat s tím, že se holt budou postupně měnit součástky a dělat opravné úkony až jednou něco pomůže.
Zapalování = obecně svíce, cívka, kabely.. Podezření na těsnění pod hlavou... Žere olej = Oprave dost nesmysl, spíš sehnat komplet bazarový motor od někoho se zárukou. Nebo vyměnit celý auto a tohle strčit do "áček"
Takže baští olej, vodu a do 3000 otáček nefunguje. Viděl bych to na těsnění pod hlavou, stírací kroužky, problém se zapalováním a to ještě nemusí být vše. To vše je potřeba udělat najednou takže oprava nemá smysl, protože bude levnější auto prodat a koupit jiné novější
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.