Nejste přihlášen/a.
Jak již bylo řečeno u 2.0 TDI praskají často hlavy a jsou problémy s olejovým čerpadlem a 1.9 TDI je taky jeden velkej průšvih.
U 1.9 TDI 77kW (BLS, BXE - nevím, jak je to u ostatních motorů) rády vylétávají ojnice blokem motoru a praská klika.
Nejčastěji se tato závada projevuje na 3. válci.
Já osobně pokud bych kupoval vůz s tímto motorem, tak bych nechal změřit přes žhaviče kompresní tlaky ve válcích, zkontroloval hodnoty vstřikovačů a projel pamět závad. Pokud by bylo vše OK, tak po koupi preventivně zkontrolovat spodek motoru (kliková hřídel, ojnice, šály) a hlavně bych vyměnil ojniční šrouby, které taky občas praskají.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.