Nejste přihlášen/a.
Toyoty nějak moc nedělám, ale tady je to typická japonská jednoduchost.Rozvody jednoduchý jak facka, značky na řetězech, ďůlky na vačkovejch kolech a na klice klínek na značku.A napínák jendoduchej...
Anglicky moc neumím, ale stačí odjistit západku, zatlačit pístek a pak jen zajistit...otázka asi půl minuty.Ale tady už je rozkočenej.Nejspíš je pružina někde v háji..
stačí se na to dívat od 6. minuty
nevím jak je řešenej, ale dal bych novej.Vždycky, když dělám řetěz, tak napínák se snažím dávat novej.Bude to stát třeba pětikilo...Příjde ti zaaretovanej, jak si nasadíš řetěz, budeš mít nastavený rozvody, tak jen vytáhneš závlačku a on ti napne řetěz přes lištu...
Většinou jdou zaaretovat, odjistíš, zamáčkneš, zajistíš a pak to vymontuješ, nidky ho ale nestlačovat násilím.A není napínák jako napínák, je více druhů.
Koukni na rozvody v jakým stavu jsou kola, lišty a řetěz.Max kup jen ten šponovák...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.