Nejste přihlášen/a.
Taky není naškodu napsat třeba jaký má auto motor, zda na benzín či na naftu... Podle ročníku už se dá posoudit zda je to Common rail či ne... Vím, že pro většinu tazatelů je auto jenom věc o které ví, jen že se z bodu A dostanou do bodu B a kudy a co natankovat. Proto je vždy a tady to není bohužel pravidlem uvést alespoň základní údaje o vozidle! Nebot diagnóza závady u automobilu je zrovna tak náročná jako diagnóza nemoci u člověka. Dnešní automobil je několikrát složitější než Škodovka 120 a proto se tam může vyskytnout velké množství závad.
krom toho, že je to Focus to chce vědět ještě motor.Svítí kontrolka motoru?Chce to stopro napíchnout na diagnostiku.Pokud to nevypíše žádný chybový kody, tak hledat jinde.
Pokud jde o naftu, může to být palivovej filtr, zacpaný DPF (pokud to není 1.8 TDCI), čidlo tlaku paliva.Ale taky asi sto jinejch věcí, stejně tak prokousanej kabel od kuny, takhle po netu se dá jen dohadovat...
Byl tam dělanej v poslední době ještě nějakej jinej zásah na motoru?Třeba rozvody, po 8 letech má to auto na ně nárok...
Je potřeba diagnostika. Nesledovat pamět závad, ale konkrétní hodnoty čidel = tlak paliva, korekce vstřiků atd. a porovnat s normálem... Tip na regulaci turba nebo EGR ventil...
No, v první řadě to chce dát k opravářovi.Ten to napíchne, projede se s tím..
Jezdíte spíš krátký nebo delší trasy?Může být zacpaný DPF.Tyhle ročníky faceliftovanýho Focusa už filtry pevnejch částic maj.Pokud couráte po městě, tak bude nejspíš nevyregenerovanej...
Stejně tak třeba paliváč.Shodou okolností jsem dneska dělal jednoho C-maxe a vyndal jsem z toho peknej sajrajt...
Pak ten EGR...
a milion dalších věcí...po netu to nespravíte
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.