Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Chtěl bych si koupit z bazaru Peugeot 206 do 90000kč. Jaké máte zkušenosti co se týká oprav náhradních dílu spotřeby atd. Nebo mi doporučíte jiné auto? Děkuji.
Neznám 206,ale asi bych nejspíše doporučil základní motorizaci tj 1,4.profláknutý motor spolehlivý nenáročný jen měnit včas olej a filtr ...(i ostaní jsou OK zejména naftová 1,9d - nebo 2,0HDi 90 )pozor na zadní nápravu nesmí mít kola do "šatflí",pak je repasovaná v autodomin Humplec (nevím kde všude,mám tam kousek a na 405 jsem od nich měl nápravu po repsi) za cca 6900,-kč.Nd dle toho kde se kupují ale v cenové relaci jako na škody FA/FE.
Netýkaly se ty zadní nápravy jen 405? Ta měla torzní tyče. Novější auta už mají jiné zavěšení.
Tedy nevím jak 206, ale 406 imho torzku nemá.
Souhlas s Diesel.
P 206 100% má nápravu s torzkami. Sám jsem řešil její opravu.
Měl ji i P Partner...
zde : autodomin.cz/... odkaz na firmu která to dělá a typy aut na která to dělá!
prostě Dvěstěšestého a ani jiného peu bych se nebál,osobně-nebýt stáří tak jedině P-405 v ropě at již s nebo bez turba,1,9 nebo jen 1,8 to s turbem.
P206 je podle mě dobrá volba, je to nenáročné a spolehlivé auto. Měl jsem jej jako služebák - sice v ,nákladní´´ verzi . Ten měl 1.4HDi, což je docela dobrý motor i na velké nájezdy km. Ta zadní náprava byla u těchto aut s torzními tyčemi,, po cca 200 tkm odcházely jehlová ložiska, což mělo za následek odklon zadních kol od svislice. Ale repase není pčehnaně drahá. Co se týče ceny - slušné 206 se dají sehnat i za polovinu - tedy za 45 tKč,
Někteří servisáci po repasi či jen dílčí opravě ramen je navrtají a dají mazničku-což je problém že originál je sice namazán ale časem to jde ...-kolega má takto opravenou 309 v naftě ,2x ročně "napumpuje vazelínu" a náprava je stále ve velmi dobré kondici a to má za sebou už skoro 20let a kolik km není sto ani určit
diesel:jo, ty mazničky se dělaj, ale musí se mazat.Už jsem dělal i nápravy, kde ty mazničky byly a stejně ložiska byly KO...Ale jinak by nebyl důvod proč by to nemělo vydržet.A dobrý je, že jsou firmy, který to repasujou.Jsou ale i blázni, co se s tím mordujou (jako můj bejvalej šéf).Podle mě se za ty prachy ani nevyplatí s tím drbat.Demontovat starou, namontovat novou a hotovo...
Ikdyž mě to nijak neuchvátilo, tak se mi líbí, že nezabírá moc místa, protože je nízká a nemá pružiny a dá se těma torzníma tyčema nastavovat vejška.
Zdravím ,
206 máme doma už dvě. Ta zadní náprava měněná na obouch cenově to bylo 5500-7500. K těm závadám bych dodal ještě ramena kol kde se musí vyměnit celé rameno ne jen silentbloky. A pak to sou páčky pod volantem ty taky často zlobí.
Motorizaci máme doma 1.1i a1.9D oboje v pohodě. Na beznínu se měnily snad jen vstřiky a nafta zatím bez závad(máme ji krátce)
Akorát teda do 90k už seženete v pohodě 207. Ty 206 se daj sehnat v pohodě od 30k záleží na roce naftáky jsou dražší.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.