Nejste přihlášen/a.
Pokud jste neměl sešlápnutou spojku a jen jste z 50 zpomalil na 30 a zase zrychlil, nemohlo se spojce nic stát, protože neměla ani možnost proklouznout. A kdyby proklouzla, poznáte to hned, ale ne po smradu.
Pokud by byla špatná, tak by prokluzovala i jindy. Zkuste to trochu rozjet aspoň na čtyřku a dát plyn na podlahu. Pokud se budou zvedat otáčky, ale rychlost auta ne, je spojka KO, protože prokluzuje. Pokud se budou zvedat otáčky stejně jako rychlost, je to v pořádku.
Ten smrad byl nejspíš bůhvídokud.
Kolik to má najeto? 14 let stáří není moc vypovídající.
Jinak "mírně jetá" spojka v podstatě neexistuje. Když "dělat spojku", tak jedině novou kompletní sadu. A těch 10 tisíc je možná trochu moc, proto mě ještě zajím přesný typ auta včetně označení motoru. typ auta
Takže kvalitní spojková sada Valeo stojí v "drahém" eshopu AutoKelly cca 6.000,-Kč. Pokud je spojka původní a tacho stočený, je výměna po cca 300.000 km na místě.
PS: Setrvák lze "vyhřát", ale ne způsobem, který popisuješ.
Jaký setrvák Vychladni a raději to nech an odbornících.
pálící se spojka má charakteristický smrad, zaměnitelný snad pouze s pálejícíma se brzdama. S ničím jiným si to nespletete. A pkud není spojka už načatá, hned tak se nepálí. I kdyby při nějakém nešetrném manévru lehce zasmrděla, ještě to neznamená, že je na výměnu. Pokud neklouže při prudším přidání plynu, v prudším kopci, či při rozjezdu, tak bych to neřešil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.