Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám Golfa IV 1.9 TDI 66 Kw, rok výroby 1998.
Dnes sem otevřel kapotu a všiml si některých míst od oleje. Olej z motoru nemizí nebo sem si toho alespoň nevšiml.
Nevíte co by to mohlo být, proč na daných místech tlačí olej ven? Přikládám foto míst od oleje, olej už sem trochu otíral.
Předeme děkuji za odpovědi.
Na svém autě to mám také, ještě mnohonásobně více zadělané než ty a jezdím bez problémů. Olej sice dolívám, ale je to zanedbatelné. Turbo je dle mého ok. V servisu mi bylo řečeno at to neřeším.
Jasně, pokud to nekape až na silnici - neřešít. Taky by to chtělo jednou za čas ten motor pořádně umejt - Arvou a Vapkou. Možná to trochu taky podfukuje i pod oil víčkem - to nemá u dnešních aut smysl řešit (to je na GO motoru - nevyplatí se u komerčních modelů), prostě "dojezdit" a vyhodit - pokud to auto není zrovna Vaše srdeční záležitost, ale jen "spotřebka" , která Vás doveze z místa A do místa B . Ten EGR (zasran...ej a stejně na prd...) jasně vyhodit - zaslepit. Pokud to nežere víc jak 0.5L oilu na 1.000Km, tak bych to umyl a sra...l na to. Motor v "posledním tažení" (kdy už žere hodně oilu) jezdí nejlépe - má nejvyšší výkon, a má takový kultivovaný běh... - jasně, že to nesmí bejt upečený natvrdo na jednom cylindru...! Já takhle jezdil se Š120 asi 2roky, pač se mi líbilo, jak to jezdí, a navíc jsem byl línej to udělat, akorát mě sra...o, kolik se tam musí lejt oilu, ale tenkrát stál 1L ADS 7 mičky asi 40,- , tak mě to nezajímalo... Tak asi tak, umejte to, a uvidíte kde to prosakuje či fouká - na základě toho bych řešil další postup. Alfi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.