Nejste přihlášen/a.
Zdravim, pri startovani hned chyta na druhou treti otacku, tak pustim klicek a zdechne to. Musim startovat tak, ze klicek podrzim jeste o vterinu dyl. Je to horsi za studena, za tepla je to o neco lepsi.
V Německu asi měli dlouhou chvíli, když ten PD systém vymejšleli:D...
Ještě mě ale napadlo podívat se na dráty ke vstřikům.Vytáhnout konektor a přicvakat piny...
Nijak se to nezhorsuje, jak je vic nez 3 stupne nad nulou, je to celkem normalni. Olej nepribyva, takze to vidim na zhavice. Diky!
žhaviče ti napíše i diagnostika...jsou schovaný pod ventildeklem, jdou v poho vyndat.Když budou očuzený, tak jsou v háji.Jináč jdou vyzkoušet třeba přes booster nebo baterku, ukostřit a připojit plus.Jak se nerozsvítí do oranžova, tak je po ní...
Vím že teď ti moc nepomůžu, za což se omlouvám, ale přesto ti musím poradit.. Až to budeš mít opravené tak bych doporučoval to auto prodat. S těmito PD motory většinou bývají problémy a zrovna nejlevnější to nebývá. Sice docela záleží na konkrétním kusu jak se přistupovalo k servisu atd. ale i tak bych neriskoval s tím dál jezdit. Češi mají zafixované že 1.9TDi jsou kvalitní motory. Pravdou je to, že kvalitní byly v jedničkových Oktách, ten co máš ty má s původní 1.9 společnej tak akorát obsah
a co si tím pomůže?Ty PD jsou krámy, ale pokud člověk není prase, tak vydrží i velkej nájezd.A borec by si stejně musel koupit jiný auto a možná by do něj nacpal víc než do toho PD teď...Vážně rada nad zlato
A válce maj objem a ne obsah...
To Ti rikali kamaradi v hospode ne? Zrovna tohle auto mam tri roky a nestalo krom pneumatik a oleje nic. A to si jeste predstav, ze ma dsg prevodovku. Nechci Te ale moc vystrasit, treba stresnim oknem nebo jinma hruzama
3 roky.. Opravdu dlouhá doba. Nikde jsem nenapsal že se to vysype zrovna tobě, ještě tam speciálně píšu že záleží na kusu, ale ten motor má dost rizikových specifik. Proč myslíš že se ten systém neuchytil u jiných značek? Protože je to komplikovaný, proč dávat na každej válec jedno "čerpadlo" když stačí jedno pro celej motor, to máš 4x vyšší možnost poruchy, dále namáhaný rozvody, namáhaný šály na vačce, který se hodně rády vydírají, prodřený hydroštely, u prvních generací kde není ještě dvojí uchycení vstřiku se celej vstřik vyvyklá, jde nafta do oleje, díky čemuž se musí udělat výměna hlavy.. I kdybych to měl z té hospody, což nemám, tak na tom něco bude když to o těch motorech spousta lidí říká. Jinak abys neřekl že jenom pomlouvám atd, tak ti poradím vyměnit žhaviče, nebo ještě před tím napíchnout na diag. Pokud ti nic nevyhodí tak ty žhaviče vyměnit. Je to asi nejlevnější možnost u čeho začít a ničemu ta výměna neuškodí
Tak to frantizsku buď rád, to tě teprve problémy čekají, záleží kolik máš najeto a zda máš DSG 6sti nebo 7mi kvalt... Zatím koho znám, cca šest lidí co mají auta od VW tak už měnili všichni roboty (cca 30.000kč), tuším že šestikvalt, ale pravdou je, že kdo má na opici by měl mít i na banány... Je také jasné, že čím je auto jednodušší, tím je menší pravděpodobnost závady.., také stále opakovanou pravdou je že Octavia 1 je synonymem výdrže a nenákladovosti na díly, u O2 je známo, že tyto vozy také něco vydrží a když jsou v kondici, tak jedou dobře, nevýhodou PD je velká náročnost na mechaniku a seřízení vystřiků, dneska už se od nich ustoupilo, přeci jen Commonrail je jednodušší a progresívnější...
A to ani nevím zda DSG převodovka je k chlubení, rychlé řazení má hlavně výhodu u sportovních vozů, já ji tedy zkusil jenom v Sharanu a asi bych si musel zvyknout, připadalo mi, že to v hornatém terénu to řadilo jako debil, ale asi je to věc zvyku a naučit se na ní... A střešní okno už není vůbec k chlubení... Prostě okno... To už je lepší mít vyhřívané přední okno třeba, ale to je věc názoru...
Prostě je to mechanické zařízení a není nic věčné, tak jak by si zejména český člověk představoval... Nicméně cca 6 let provozu a cca 150-200 tis. km by to mělo vydržet od nova bez problému a při troše štěstí i více a při troše smůli i o něco méně... Bohužel...
je to komplikovaná konstrukce, ale s dobrým servisem jsou auta, co maj třeba půl míče.Já měl na starým PD 320 000km a jezdí dál...pokud má někdo vraždu a nechce do toho dávat prachy za pořádnej servis a naftu, tak to umře...
A neuchytilo se to proto, že v tý době začínal CR systém...A ten se taky neobešel bez problémů...
Zdravim damy a panove, tak po letech se problem vyresil tim, ze klekl starter. A jelikoz i baterie nebyla co driv, mela minimalne 7 let, probehla vymena obou. Nyni motor chyta prakticky okamzite, asi 3 desetiny po otoceni klicku, na vsechny valce. Predtim tak mezi 5 az 8 otackou a valce se postupne chytaly dalsich 5 otacek. Az na cenu starteru jsem spokojen Zhavice jsem vymenil uz predtim, tam byl nespalenej snad jen jeden. Motor tika jak hodinky, uz ma 300k na hrbu a neni to nikde znat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.