Nejste přihlášen/a.
Mám teď na stejném autě i motoru podobný problém. Naftu jsem bral minulý týden na Eurooilu, v pondělí cesta 150 km, při přidání víc než půl plynu to začalo kuckat a nechtělo jet, jako by bylo málo nafty. Tím se cesta po dálnici stala opravdu zajímavou... Když jsem se potom delší dobu (už mimo dálnici) táhl za kamionem a asi nebyl takový nápor studeného vzduchu, bylo to po několika km už ok a mohl jsem svištět dál.
Druhý den ráno vše nanovo, dnes taky, ještě horší... byl problém dostat se do zahřátí motoru na rychlost 50 km/h. Jak jsem trošku víc přidal plyn nebo to přesáhlo 1500 ot/min, zase to začalo kašlat a zpomalovat. Zkusil jsem tam dotankovat do plné Vervu (necelá polovina nádrže), jestli nebyla nějaká špatná nafta, po zahřátí jsem to nechal běžet asi 15 minut na místě a jak se ohřál motorový prostor (?), bylo to zase OK a stejná cesta domů už proběhla bez problémů. Jsem zvědavý zítra ráno.
Jinak před měsícem úplně umřel regulátor tlaku nafty v railu a byl měněn, čerpadlo se nechalo otestovat a OK.
Tak dnes ráno se to za studena zdálo ok, ale to asi hlavně protože jsem tomu nijak nešlapal... Po cca 5 km jízdy, kdy už se teplota blížila provozní, nebyl problém jet na okresce normálně svižně. Po nějaké době se cukání opět začalo projevovat a zhoršovat, až jsem nebyl schopen do kopce ani držet rychlost... pod kopcem 80, nahoře 60. Ale pořád jsem tak nějak byl schopen držet tempo s ostatními auty na silnici 43 do Brna. V Brně, při popojíždění po okruhu, se (asi?) motorový prostor zase lépe prohřál, protože nedocházelo k takovému ochlazování náporem vzduchu a po čase to zase jelo normálně. Při výjezdu z Brna nebyl problém tomu šlápnout naplno a ochotně to zrychlovalo.
Přes den jsem měl auto v garáži, kde bylo cca 15 stupňů a cesta zpět už probíhala naprosto bez komplikací.
Tak sem zvědavý co zítra. Pokud bude zase blbnout, zkusím přikrýt masku chladiče nějakým igelitem, jestli to nějak pomůže.
Hmmm já nic podobného na svém HaDovi nepocituji.Že by tím že přidávám do nafty VIF zimní? (Citroen Xantia,HDi90 typ RHY - 66kW,cca360tkm,spíš víc).Jinak na stařičkém XUD v P-405 jsem si zvyknul dávat na zimu NOVÝ palivový ftr,nevím nakolik je to lepší u CR ,ale u předkomůrkáčů to dost zlepšilo zimní starty
Něco podobného se mi přihodilo v neděli taky, při předjíždění najednou cukání a ztráta výkonu, kontrolky OK. Když jsem ubral, tak to jelo normálně. Při dalším ostřejším přidání to zase začalo cukat. Hhed po dojetí domů šel do nádrže zimní VIF a zatím se to znovu neobjevilo. Motor 1,6 HDI, nafta Benzina Efecta.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.