Nejste přihlášen/a.
To může říci jedině odborný mechanik/technik po určení příčiny vysoké spotřeby oleje. Pokud se vyloučí únik netěsnostmi (v podstatě nejlevnější oprava), pak přicházejí v úvahu především pístní kroužky a gufera na ventilech. Oprava vyžaduje částečné rozebrámí motoru a cena se pohybuje řádově nejméně v tisících Kč. Podle typu servisu může klidně přelézt i 10 tisíc Kč, a to i dost podstatně.
Čemu vlastně říkáte "vysoká spotřeba oleje"?
Co je hodně žere olej? Litr na 1000km? pak je to ještě OK ale dle stavu zbytku auta uvažovat o opravě či případné výměně auta.méně než litr? Pak bych neřešil. Njeprve bych zjistil -nechal změřit těsnost spalovacího prostoru-zda jsou špatné kruhy nebo gufera ventilů a dle toho jednat.
Jinak tuhle jsem na motoru 1,1 do PSA řešil hlavu-otlakování,srovnání zabroušení sedel ventilů a výměnu gufírek-výsledná suma je necelých 2500kč respektive 2301kč-100kč za gufírka.Pošt.za všechny dále uvedeny ND stálo 130kč bylo to vícero věcí-těsnění Victor Reinz pod hlavu,šrouby hlavy,těsnění pod víko hlavy a sání vše VR a svody(corteco) + rozvod.řemen,VP a kladka (INA)suma asi 2200kč.Hooodně mechaniků na gufera ani hlavu nesundává z auta!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.