Nejste přihlášen/a.
Pokud je to provedeno šikovně, nepoznáte nic. Troufnu si tvrdit, že většina naftových škodovek v bazarech jsou stočeniny. Dvojkové Octavie mají poměrně kvalitní interiéry a když se vymění volant a pedály a s autem nejezdilo čuně, nepoznáte nic, hlavně u dovozu ze zahraničí. Můžete koupit kus se 150 tkm, který má v reálu 300 tkm. Já bych se ale o skutečný nájezd tolik nezajímal. Rozhodovat by měl celkový stav konkrétního kusu.
první věc je to řešit přes stk.. mám zkušenost, že z jejich databaze se toho člověk dozví víc než z těch stranek stavtachometru apod.. pokud je to dovoz tak idealně to ověřit v zahraničí, pokud je možnost.. poslední cebie.. ono jde i celkem poznat podle interieru.. pokud je na tachu 150 a volant je ošoupany,okousany, sedačky prosezene, ovladače ohrkane, tak bych raději utikal dal.. důležitý je hlavně celkový stav.. a od jisté doby doporučuju si dát obzvlášt záležet na prohlídce laku a karoserie.. nejlepe proti slunečnímu svitu..at se pak člověk nediví když myje auto..
tady máte odkaz na kontrolu km dle STK - kontrolatachometru.cz/...
Potřebujete aktuální číslo z poslední kontroly na STK.
SK to mají lepší - těch webů je více, STK jsou ko.sk/...
další kontroly třeba seka.sk/...
Včera jsem viděl dodávku z roku 2006. Dovoz z SK - v roce 2013 měla 450tis km, v roce 2015 dokonce už 720tis km. Ale v CZ dovezeno s 86000km před pár týdny :D. Možnáto jen přeškočilo při 999999km - ale prodává se hezky draze - se nedivte, když to má ta tacháku tak málo
Stále častěji ale lidi stáčí km právě před TK vozu - nejde tedy kupovat podle stavu tachometru!
Pokud se jedná o dovoz tak stočené km jde ověřit těžko resp. vůbec. Ale možnost je. Podle servisní knižky a znalosti jazyka napsat do servisu a poprosit je o údaje o vozidle (záleží na nich, zda vám je poskytnou). Pokud byl majitel tady v ČR a pravidelně jezdil na servisní prohlídky tak dohledáte (možná i přes Cebii - zaznamenává pouze data v ČR). Mechanik je ideální a poradí. Samozřejmě nepozná vše, nebude rozdělávat motor, převodovku atd. Já doporučuji zajet i do servisu, nemusí být značkový ale mají lepší diagnostiku než je nějaká za 1000 z aukra. Vyjedou komplet historii cena cca 400Kč. Pokud by měl majitel důvody tam nejet, nebo něco nesedělo tak ruce od takového pryč, je jich spousta dalších. Za sebe můžu říct, že mám octu II 2.0 TDi CR 125Kw DSG nájezd 260000km. Vážnejší oprava zatím jen výměna dvouhmoty. Nevidím důvod, proč by nezvládla dalších 100000km
Ak už zaznamenáva riadiaca jednotka počet prejdených km,tak sa to zístit autodiagnostikou,nie je to 100% lebo sa dajú zahladit stopy,no je to už cenovo drahšia taká úprava,tak u lacnejších aút sa moc nevyplatí,no nik nevie.Zistit si niečo o aute ako je vyššie napísané a zamerat sa na DPF.Majú svoju životnost na približne 250 000 km,záleži od typu jazdy.Diagnostikou sa dá zistit zaplnenie filtra.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.