Nejste přihlášen/a.
Prosím o vysvětlení postupu výměny rozvodů z tohoto odkazu.A to konkrétně jak zaretovat vač.hřídel a kliku.A na co se používa ten "budík"co strká do prvního válce místo svíčky.Prosím o vysvětlení pouze ty co stim mají zkušenost a né znuděné kecálky co viděli motor akorát na plakátu v mototechně.Díky.
zde odkaz:
Pokud k tomuto poměrně polopatickému návodu na výměnu rozvodů, který každému jen trochu technicky zdatnému člověku stačí, potřebuješ další vysvětlení, pak se do toho ani náhodou nepouštěj, protože hrozí totální devastace jinak slušného motoru. Bohužel ti nic asi neříká ani termín "horní úvrat", na jejíž zajištění je tam ten mikrometr.
Takže si dej poradit a tu výměnu přenech někomu zkušenému, jinak budeš brzy bez auta.
Ten ,,budík´´ je úchylkoměr, neboli indikátor, neboli hodinky. Mikrometr vypadá poněkud jinak :
prostě taková podivná podkůvka s ručkou.
A ten indikátor slouží - jak správně uvedl satam, k nalezení horní úvrati - tedy pootáčí se klikovkou, dokud indikátor stoupá, jakmile se zastaví, máme horní úvrat po jejím přetočení zase klesá.
Ale naprosto souhlasím se Satam - skoro to vypadá, že motor znáte z plakátu Vy, tak to fakt radši nechtě někomu, kdo ví, o co jde...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.