Nejste přihlášen/a.
A já přidám, zkontrolujte volný chod plováku čidla kapaliny. Jestli ho tam máte. Nevím, jak to je konkrétně u vás vyřešené. Mě se z nějakého důvodu zadíral(asi špína) a zlobilo to.
Zdravím,něco podobného jsem měl u Ford fokus C-Max.Nejdříve se mi rozsvítily 3kontrolky-otevřené dveře,ABS a diagnostika motoru.Někdy pozhasnutí motoru a znovu nastartovano zhasly,časem se rozsvědcovaly všechny co tam jsou,někdy po znovu nastartování zhasly a auto jelo.Potom nešlo nastartovat vůbec až třeba na 15tý pokus.Šikovný autoelektrikář vyndal přístrojovou desku,přeměřil a přeletoval spoje a je po problému.Zhruba za hodinu a 1700Kč.Jinač servisy to opravovat nesmějí,navrhují novou přístroj.desku za zhruba 16000Kč.Jinač ten odborník je z Chrudimi.
Zoxidované spoje na tištáku přístrojovky jsou u Focusu dost často, přeletovat to zvládne každý kdo trochu umí pájet. Žádný superodborník, ale jen někdo kdo Fordy aspoň trochu zná... Fordí servisy ne že by nesměly, ale nechtějí kvůli kšeftu. Stejně tak českej Ford neprodá samostatně drobný díl za stovku, ale jen komplet za tisíce... V Německu není problém koupit jednotlivě prakticky cokoliv a i ceny můžou být nižší (taky mě to překvapilo).
Tohle ale nebude ten případ viz nízké naptí na pojistku. Spíš jak jsem psal na začátku - přechoďák, uhnilý drát atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.