Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Svítí ABS a ruční brzda

Od: punker* odpovědí: 14 změna:
Zdravím. Svítí mi v autě kontrolky ABS a ruční brzda. Tak jsem očistil a prostříkal kontakty na baterce i u ABS jednotky, ale kontrolky pořád svítí a diagnostika stále píše chybu B1676. ABS nefunguje, kola jdou do smyku. Myslíte že mohla odejít řídící jednotka? :-/
Jinak na diagnostice ukazuje dvě kola stejnou rychlost a dvě jinou, ale zase to není o moc,čidla i kroužky by tedy snad měli být vpořádku. Nevíte kde hledat chybu? Brzdovky mám dost. Je to Ford focus mk1 1.8tddi 66kw r.v.2000

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Když svítí tyhle dvě kontrolky, především zkontrolujte hladinu brzdové kapaliny.

nikdo*

A já přidám, zkontrolujte volný chod plováku čidla kapaliny. Jestli ho tam máte. Nevím, jak to je konkrétně u vás vyřešené. Mě se z nějakého důvodu zadíral(asi špína) a zlobilo to.

asd1

Spíš někde hnije kostra nebo je přechoďák v konektoru..

punker*

To jsem psal už v příspěvku že brzdovky mám dost, jinak zkontroluju ten plovák a zkusím vyčistit kontakty u všech čidel (kol)

 


0x

Zdravím,co pojistky řídící jednotky ABS,jsou v porádku?Ještě se podívej na,ten konektor řídící jednotky ABS,jestli není někde oxidace kontaktů,nebo vlhkost.

punker*

Pojistky jsou všechny vpořádku a konektor u ABS jednotky vypadá bez oxidace, ale kontakt sprejem jsem ho stejně stříkl

 


0x

Ono spíše než-li ŘJ ABS odejde některé čidlo-proměřoval jste i jednotlivá čidla? Ono zdání mnohdy klame.Jinak mně taky svítí abs,kola jdo do smysku když tedy chci ,ale za to přesně vím že je KO LZ čidlo.

punker*

Proměřit každý čidlo zvlášt zkusím

 

punker*

Pročistil jsem všechny snímače a konektory, kola už ukazují stejnou rychlost, ale kontrolky pořád svítí, tak jsem byl u bratrance na lepší diagnostiku a na diagnostice pořád hlásí slabý napětí,přerušen obvod motoru ABS,ale ještě mi to nedalo a měřil jsem napětí u pojisek pro ABS... u pojistky v kabině jsem naměřil normálně přes 12V u pojistky v motorovým prostoru (zelená 30) taky přes 12V,ale u žlutý 20 jen 7,9V

 

pirat*

0x

Zdravím,něco podobného jsem měl u Ford fokus C-Max.Nejdříve se mi rozsvítily 3kontrolky-otevřené dveře,ABS a diagnostika motoru.Někdy pozhasnutí motoru a znovu nastartovano zhasly,časem se rozsvědcovaly všechny co tam jsou,někdy po znovu nastartování zhasly a auto jelo.Potom nešlo nastartovat vůbec až třeba na 15tý pokus.Šikovný autoelektrikář vyndal přístrojovou desku,přeměřil a přeletoval spoje a je po problému.Zhruba za hodinu a 1700Kč.Jinač servisy to opravovat nesmějí,navrhují novou přístroj.desku za zhruba 16000Kč.Jinač ten odborník je z Chrudimi.

asd1

Zoxidované spoje na tištáku přístrojovky jsou u Focusu dost často, přeletovat to zvládne každý kdo trochu umí pájet. Žádný superodborník, ale jen někdo kdo Fordy aspoň trochu zná... Fordí servisy ne že by nesměly, ale nechtějí kvůli kšeftu. Stejně tak českej Ford neprodá samostatně drobný díl za stovku, ale jen komplet za tisíce... V Německu není problém koupit jednotlivě prakticky cokoliv a i ceny můžou být nižší (taky mě to překvapilo).

Tohle ale nebude ten případ viz nízké naptí na pojistku. Spíš jak jsem psal na začátku - přechoďák, uhnilý drát atd.

 

punker*

Tak fáro opravený, byl prodřenej a zoxidovanej drát pod filtr boxem
asd1

Mám u tebe pivo

punker*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]