Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá zkušenost s Felicií.
Auto mělo velkou spotřebu, přes 10l/100km, při jízdě lehce poškubávalo a byl cítít benzín z výfuku. V servisu zjistili na diagnostice vadnou Lambda sondu, dala se nová a je to ještě horší, auto nejede. Po ohřátí ztratí výkon, plyn. pedál až na podlaze a přestává jet, někdy až do chcípnutí motoru.
Čím by to prosím mohlo být?
Jedná se o motor 1,3 MPI, 50Kw
Škube, nespálená směs... Blbě pálí, nejdřív bych šel po zapalování. Lambda vyskočila spíš kvůli nespálené směsi než kvůli špatné lambdě.. Servis by ti měl vrátit prachy. Určitě bych jim to už nesvěřil, neví která bije a jen mění metodou pokus - omyl. Dej to někomu kdo se vyzná... Hodně napoví svíce - jestli to je jeden válec nebo všechny atd.
Dneska jsem vyměnil těsnění pod sáním, výfukem, pod klapkou, tu jsem i vyčistil, dal nový čidlo teploty a žádná změna. Jedno to dokonce střelilo do sání.
Připadá mi to na ucpaný výfuk nebo špatný kat.
Ucpaný výfuk/ kat se chová jinak. Hlavně by to netáhlo od začátku a ne až po ohřátí. Jdi po zapalování, koukni na svíce jestli to je jeden válec nebo všechny. Měníš naslepo díly a jen do toho sypeš...
Hlavně nezkoušet svíčky v zapalovací liště jednu po druhé, jestli pálí. Na to je lišta dost háklivá.
Díky všem za odpovědi.
Tak to těsnění bylo stejně potřeba vyměnit, výfukové bylo fouklé a čidlo teploty tam bylo modré a dal jsem origo žluté,
Zapalovací lištu vyměnit zkusím, jen mi není jasný, že když dám starou lambdu, tak to jakžtakž jede, ale jakmile dám novou, tak to je konec- nejede, netáhne, chcípe. Právě to mě směruje na ten kat nebo výfuk.
Svíčky jsou podle barvy ok a po vyndání jsou suché.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.