Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Cukání 1,9 tdi

Od: torrrent* odpovědí: 17 změna:
Dobrý den, mám takový problém, nebo jej spíše očekávám. Na diagnostice jsem nebyl. Ale včera jsem a po cca 7 km jízdy mě auto párkrát cuklo na semaforem jsem si pak všiml že trochu houply otáčky (ale fakt malicko). Poté zase celý cen ok. Tankuju jen na benzine. Auto je jinak v porádku, spotreba ok, jen tohle me trochu vystrasilo. Mam ocekavat nejake problemy se vstriky? Díky Jen jeste dodam, že auto cuka když se ohreje na tech 80-90 a dela to max km pak je zase klid...kdyz je studeny tak taky ok
doplněno 30.12.17 12:56:

jedna se od fabii i 74 kw PD


doplněno 01.01.18 13:39:

Tak jsem s tím ještě trochu jezdil. Po zahřátí vibrace jako prase. Auto cukalo, až jsem si málem vyrazil zuby o volant. Zvuk motoru byl jako když to jede na 3 válce. Jediný co pomohlo tak zastavit a znova nastartovat pak to jelo už normálně.

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jenda2*

0x

Na Superbu 1,9 96kW jsem řešil problém s cukáním při akceleraci. I když v servisu tvrdili, že to jsou buď vstřiky nebo elektrická liška s konektory pro vstřiky, neveřil jsem a našel si problém sám. V servisu 14 dní před tím nedotáhli správně palivový filtr. Celý blok filtru s ohřevem jsem nahradil zkušebně malým filtrem jako bypass a tak jse na to přišel.

torrrent*

To nebude asi ono, na filtr se nějakou dobu nešahalo...začalo to dá se říct z ničeho nic

jenda2*

Mě to začalo na Superbu až po 1 týdnu. Také naráz. Je potřeba nejdříve diagnostiku alespoň rámcově.

torrrent*

Jenže já na palivový filtr nesáhl rok...

 


0x

Môže to byt regulácia turba.

torrrent*

že by to dělalo pouze takhle chvíli?

Většinou to dělá problém s dodávkou paliva. nemusí to být přímo vstřikovacema. U těch motoru rada odchází kabeláž v hlavě. Pokud to dělá jen sem tam, tak je to problém zjištovat. Navíc pokud na diagnostice nic nebude. Máš kód motoru atd?
torrrent*

Jojo jedná se o ATD. A cukání je pouze při tom, když se motor ohřeje a cca 1-2 km. Před i po je vše ok

 


0x

zatim bych se nestresoval až se to zhorší sundáš víko ventilů pod nim sou vstřiky a každej má svůj konektor chce to vycvakat očistit kontakty mírně naohejbat a složit pak to dá pokoj

jinak vag ti většinou řekne kterej vstřik to blbne

torrrent*

No za měsíc mě čeká TK, ale jelikož se to auto pomalu vše sype (podvozek, ted tohle, delal jsem starter, to nepocitam korozi blatník/prah), tak premyslim, jestli to rešit nebo jestli mám hledat ovy vuz, ktery se nebude tak srat

Pokud nove auto , tak ano nove auto je nejlepsi. Ale korozi jde vyresit za par kacek. A zbytek taktez. Novejsi ojeta vrana muze skryvat jeste vice nastrah.
torrrent*

řešim to vedle ve vlaknu, ale když se podívám na cenu oprav co by mě čekalo a na cenu např. Clia 1,2 nového, tak už nechci do této plečky nic vrážet. NAvíc je to na dojíždění 10 km do práce ráno a to samé odpoledne

To je věc názoru. Ale pokud máš zbytečných 250 tácu, tak bych šel taky do noveho, než se rozčilovat se starým krámem. U toho Renaulta si to auto dobře prolez. Máme v práci 12ku, kolega má 14ku a kvalita šla hodně dolu. Plasty, zámky atd. Des.

 

torrrent*

Tak zbytecne se me ty penize nevalej doma ale neminim davat desetitisice do staryho TDI. A plasty a provedeni snad u noveho auta z roku 2017 nebude horsi než u fabie z 2004. A to auto proste potrebuju no. JEn pro zajimavost prikladam vycet veci co by bylo třeba opravit - cukani (neznama porucha), nejde klimoska na 1 stupen, blbnou repraky u radia, koroze prahu, blatniku prednich, drobna koroze 5 dveri a kapoty. motor bere olej. Na napravach temer vse vrze, boucha atd

Já bych rekl, že patřís mezi ty typy lidí, kteří vyčkávají dokud se jim z auta nestane vrak a potom všude brečí co to je za krap, místo toho aby se o auto průběžně starali. Raději se toho zbav a kup nové.
torrrent*

Auto jsem už ve špatnem stavu koupil (spěchal jsem a byl jsem rád že se mi do ruky dostalo něco co jezdí). Mám ho dva roky a par oprav na tom již bylo. Ale to auto je totalne nevhodne na me potreby. 10 km jizdy do prace a cukacky po meste. Motor se snad za ty 2 roky ani neohral..

danys*

V tom případě nechápu, proč sis kupoval Tdi.. To budeš dobrej troubelín, když si koupíš vrak ještě s naprosto nevhodnou motorizací!

Já mám pracovní auto taky fabii, 1,4mpi s lpg, taky je to stará vrána, ale nemůžu si to vynachválit. občas nějaká drobná oprava, největší co jsem dělal, tak byla přední náprava. Všechno za směšný peníze

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]