Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia 1.9 tdi nesepne Turbo

Od: dejvkloko odpovědí: 7 změna:
Zdravím Prosím o radu jedna se o Fabii 1 1.9 tdi PD při vyšší rychlosti (100km/h) (nebo když vytocim nad 3000) vypadne Turbo a nejede až dokud se znova nenastartuje motor. Turbo je nové ma najeto asi 5000km. A ze startovním je taky problém. Nechce naskocit motor. jediný způsob jak chytne je ze se odpojí a znova zapojí baterka (restart) začalo to dělat ze dne na den. Jeste prikladam co mi vyjel vag. Mohlo by to znamenat ze je spatne nějaké čidlo které špatně vyhodnocuje a proto to děla tohle? Děkuji předem

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Turbo je nové jak nové?
Je to repas či nový díl?
Typuju repas todle totiž dělá regulace na turbu zanese se i po pár tisících km lopatky regulace drhnou a bud neni tlak nebo je velkej čidlo to vyhodnotí a hodí řj motoru do nouze
Turbo ven regulaci rozebrat vypodložit 0.1mm podložkama a už o problému nikdy neuslyšíš
dejvkloko

Od předchozího majitele mi bylo řečeno ze je zcela nové, žádný repas. Taktéž jsem si všimnul ze od doby co vypadává ma motor takový hrubší zvuk, jak kdybych tam dal sportovní výfuk.. Nicméně muže mit tohle vliv na to ze mi ani nejde nastartovat? Pokud zhasnu motor tak jediná možnost jak to nastartuji je ze vytahnu baterku, chvíli počkám, znova zapojim a pak to bez problému chytne. Jinak absolutně bez šance. K turbu jsem se samozřejmě choval slušně- dochlazoval a nevytacel studené. Jen to podtaceni jak někdo psal, tak to se mi asi parkrat stalo-zkousel jsem jezdit na úspornou.. Děkuji za vaše odpovědi. Zatím jsem myslel, ze by to mohla byt jen nějaká blbost jako čidla nebo hadicky, Turbo snad ne
To nikdy nevis co tam nacpal. Pokud to nedolozil. Je problem, ze mas vysoký tlak stlaceneho vzduchu a jednotka to nezvládá zkorigovat. Muze to byt tim ze je vadny ovladaci elektromagneticky ventil nebo jsou zatuhle lopatky na turbu. To muzes vyzkoušet zatlačit ručně prstama táhlo na turbu do banky, popřípadě odpojit hadičku a nasát pusou. Tim zjistíš jestli táhlo chodí volne v celém rozsahu. Pokud se zanesly lopatky, tak ti to nejspíš spatne spaluje. Nekouri když tomu slapnes? Dalsi moznost je, ze je to nejaky odflakly repas a treba by pomohlo seridit tahlo. To s tim startovanim je podivne. Cidlo teploty si vyřeš. Bude mit vliv na tvorbu smesi. Dale zkontroluj kanál 4a kanál 13. Vyfot kdyztak na volnoběh.

 


0x
Prefukuje ti turbo. Je original?

 


0x
Pada ti to do nouzaku. Zkusil bych se zamerit na ventil N75.
A jeste zkusil ve vagu promerit hodnoty toho cidla nasavaneho vzduchu. Muze byt KO cidlo a davat RJ spatne udaje.

 

repkin*

0x

Co mi bylo řečeno, tak to moc podtáčíš při malé teplotě a nízkých rychlostech a máš ho zanešené, proto se nesepne. Takže občas až je zahřátý, tak ho trošku protáhnout třeba na 2-3 do kopce aby se pročistilo. Pak ještě může být vadný nějaký ventil a nebo podtlakové hadičky prožrané.

dejvkloko

Když to do toho kopce protahnu tak mi vypadne takže není skoro šance abych to vytocil třeba na 3000 ot. A nechal to tak par minut procistit. Možná na volnobeh ale to mi přijde ze se hodně trápí a jeste tomu spis ublizim.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]