Nejste přihlášen/a.
Chtěl bych vědět, jak funguje vnitřní cirkulace ve vozidle, případně, jak by se měla správně používat. Chápu to tak, že by se měla zapnout třeba v případě, že jedete místem se zhoršenými rozptylovými podmínkami (tunel, kouřící auto před vámi apod.) nebo při použití klimatizace, pokud chceme zvýšit účinnost chlazení. To se uzavře nějaká klapka pro přívod vzduchu z venku a ventilátor honí vzduch pouze po vozidle?
Díky za názory.
ano, je to jak píšeš - klapka na vstupu vzduchu - většinou jedna (nebo spřažená dvojice klapek) - přísun vzduchu zvenku se uzavře a otevře se přísun zevnitř a točí se tam jenom vnitřní vzduch. Klapka je většinou před spolujezdcem pod palubkou (někdy ale i směrem u řidiče pod budíkama, záleží na klimě)
Hodí se to taky když chceš rychleji vytopit auto. Ale já to v praxi stejně zapínám dvakrát do roka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.