Nejste přihlášen/a.
Odpověděl sis sám - těsnění nebo hlava. Nebo i blok.. Zatím malá díra, tak to řeší povolený víčko (a díky nízkému tlaku + otevřenému systému se voda nejspíš odpařuje přes to víčko resp. tou dírou v povoleným víčku). Proč by měl přibývat olej? Ten obvykle přibývá naftou než tlakováním do vody...
Dle vašeho popisu je fouklé těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava a výfukové zplodiny jdou do chlad.soustavy,v totmo případě nemusí jít olej do vody,voda do oleje.Identifikace -studený motor,otevřít chladič-expanzku,nastartovat a sledovat hladinu chl.kap.jdou-li bublinky je to jasné. Doporučuji rozborku a výměnu těsnění + otlakování a orovnání hlavy,nebot pak se může stát v nejnevhodnější dobu,že to foukne-praskne úplně a pak (po dolití soustavy vodou) jen při pokusu nastartovat vše vylétne ven a další jízda pak znamená motor na odpis a ujetí pár desítek či stovk metrů!Tím spíš u
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.