Nejste přihlášen/a.
Záleží na obou vozech a síle nárazu... třeba citroen má místo pevného rámu jen slisované plechy, na jejichž spojích je tažné zařízení namontováno. Tam může být hnutá kastle s nutnou opravou na stolici - jen nachystání a tahání může být 5000,- .
Plasty se většinou vrací zpět při menších tukancích, ale pod plastem je nárazová část - někdo má jen plech/železo, někdo i výplň měnovou... - opět záleží na typu vozu, jeho stáří - nedokážeme tedy odhadnout škodu (může být 0-50tis).
Dovolím si dolnit - plechy a opravy vozu je vztah mezi pojištovnou a poškozeným - vás nemá co zajíma výše škody (pokud to nechcete řešit mimo pojištění). Nejhorší jsou však problémy s krční páteří - po nehodě (zvláště nárazy z boku a zezadu) se můžou projevit za den-dva. Pak je třeba nemocenská a náklady na léčení - to může jít o statisíce!
Alespoň záznam o dopravní nehodě jste jistě sepsali - pak to nahlásíte pojištovně.Fotky poškozeného vozidla doufám taky máte.Cena ani poškození se nedá takto určit.
Pokud ještě platí,že jestliže je vozidlo vybaveno tažným zařízením schváleným s odnímatelnou spojovací koulí bez použití nářadí, musí mít tuto kouli odejmutou, pokud není využívána ke spojení s přípojným vozidlem či jiným zařízením.Tohle bude likvidátor zkoumat také a jestli to poškozený porušil,tak mu pojištovna dost ráda bude krátit pojistné plnění.
Tak pojištovna by ráda krátila plnění vždy, ale platí, že může jen dle zákona a ten jí to v tomto případě nedovoluje.
Určit výši škody je nemožné,ale nebude vyšší než byla celková hodnota vozidla. Může být klidně několikset tisíc i třeba milióny.
Známý dostal malou ránu do tažného na Audi Q7. Přestalo pak zajíždět a výměna stála cca 80tis kč.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.