Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nenastartoval jsem

Od: piotr odpovědí: 6 změna:

Dobrý den ,dnes ráno jsem sedl do auta ,nenastartoval jsem.

Po otočení kliče mi přišlo že to snahu naskočit má,ale nenaskočilo.

Vybil jsem startovaním až baterku.

Ted ji dobijím tak uvidím,jestli pak auto chytne jestli třeba nebyla slabá,ale myslím že tím to není když auto mělo takovou snahu chytnout ,nevíte čím to může být? Ještě bych dodal že auto od patečního odpoledne až do dnešního ráno stálo.

Je to Golf IV 1,6.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Starší nebo vadná baterie prostě potřebuje pravidelné udržování. Podobných dotazů bude plný internet při každoročním prvním mrazíku.

Jestli jste nedobíjel nikdy a máte mladší baterku než 2 roky, ještě bych jí dal šanci. Jinak se mrkněte na parametry a hledejte novou... já kupoval na benzínová auta od MAFF - výborná cena a dobrá kvalita. Z internetu koupíte i s poštou výrazně levněji než na benzínce...


doplněno 27.11.17 10:37:

Tyto auta už nejsou jako


youtu.be/...

pár protočení a elektronika k.o. ... dejte pak vědět, jestli jste nastartoval po nabití baterie a jak je stará.

 


0x

Pokud startér normálně točil a byla snaha "chytit", hledal bych spíš příčinu v dodávce paliva, ne v elektrice. Pokud však startér točil zjevně s námahou, je možné, že napětí baterie kleslo při startu pod kritickou mez cca 9V a ŘJ pak start zablokuje.


doplněno 27.11.17 18:38:

@mernet: Ten proces je dočerpání paliva a natlakování palivového potrubí. Pokud je potrubí a čerpadlo v dobrém stavu, stačí na to 1-2 vteřiny.

 


0x

Mně už se též několikrát stalo, že jsem nenastartoval, ač startér točil v pohodě a závada zjevně žádná. U jedný Fábky pomohlo oživit baterku, druhá skončila odtahem do teplé dílny a tam ji připojili na externí zdroj, chytla na drc a pak už bez zdroje a bez nabíjení ještě 10x. Elektronika, vlhko a teploty kolem nuly nejdou zkrátka dohromady.

 


0x

Já to mám třeba u RENAULTA LAGUNY 1999 tak, že jak motor zchládne, nebo startuju až na druhý den apod, tak dám klíček do zapalování, zapnu..ale nestartuji a čekám asi 10 vteřin (děje se přitom nějaký proces) a pak to chytne hned i v mrazu. Když jsem se pokoušel startovat hned po vložení klíčku do zapalování, tak to nenastartuji a baterii nejspíš vyštavím.

Prostě si to tam potřebuje odbýt nějaký proces pro startování.


doplněno 27.11.17 19:22:

satam: tak ono ten proces jde trošku i slyšet a jakmile se ukončí, startuju. Možná by to šlo i dřív, ale času mám dost. Ale stačí, když je trošku někde ruch a už to slyšet nejde, ale mám to zhruba odhadlé na těch cca 10s.

asd1

Mernet - nejspíš napůl chcíplé palivové čerpadlo - trvá mu dlouho než je tlak paliva OK. Může to být i regulace tlaku paliva (nedrží tlak), ucpaný filtr apod...

 

asd1

0x

Klidně to můoue být zvlhlé kabely = horší jiskra a nechytne... Příp. napětí baterky při startu padá moc nízko a ŘJ kolabuje = sice točí ale nechytne protože nedokáže správně nadávkovat palivo...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]