Nejste přihlášen/a.
Zajděte se mrknout na auto s mechanikem, který prověří stav a spočítá nutný servis. Případně nechte prohlédnout v autorizovaném servisu nebo minimálně na STK za mírný poplatek.
Jestli to auto bude v pořádku a investicí do prvotního servisu budou jen rozvody či maličkosti do cca. 20tis, bude to dobrý kup. Jestli to nezávislý servis pomluví, ušetříte.
V daném ročníku je lepší auto s aktuálním dobrým stavem - nedá se paušalizovat. Osobně bych octávku nechtěl z vlastního přesvědčení, že je to obecně šunt a kus rezavého plechu s občas dobrým motorem VW koncernu. Ale v tom stáří už se na tom vyřádilo takových lidí...
Já s naftou jezdím 20-30tis km ročně (soukromý vůz) - kolik tak může mít nalítáno TDI, které měla firma? Kdo si kupuje naftáka, aby najel 2000km za rok?
podobné auto jako octa, slušná výbava, bez rzi (pozink kastle), pohodlné a benzín s dobrým motorem - sauto.cz/...
obecně xsara 1,4i 55kw
Uděláte repase zadní nápravy (v Humpolci za 3 hodiny hotovo za 6500,-Kč-na dalších 120 a více tis. km), může se stát problém se zadními brzdami-repase brzdičů 1-3000,-Kč.
Příjemné posezení, kvalitní osvědčený motor, klima, rádio, ... co víc byste chtěl?
na 20 km bych už dnes naftu nescháněl já jí mám jezdim 15km tam a zpět a udržba ted poslední 2 roky docela nákladná
osobně kdybych chtěl auto do roku 05 tak scháním něco s motorem 1.8T 110KW
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.