Nejste přihlášen/a.
Dá se koupit auto za 25000 bez dalších velkých investic,aby vydrželo aspoň na dva roky?
Doporučte značku.
Za tuto cenu jsem v týdnu prodal citroen xsara 2,0hdi z roku 2001 + sada zimních kol, rozvody vydrží ještě na min. 100tis km, stejně tak spojka. Brzdy na cca. 20tis, nový výfuk, nová aku, nekuřák, puntičkář... TK do 5/2019.
A reakce kupujícího? Večer po dojezdu mi napsal, že "řemenice vydává divné zvuky. No já si myslel, že tam snad přijedu a rozbiju mu hubu...
Koupit se dá, záleží na vaší představě... za ty peníze prostě auto může vydávat jiné zvuky než auto za 250.000,-kč.
Jestli mi tu někdo řekne, že funkční auto s 340tis km na tachometru má skrytou závadu, která se projevuje "divnými zvuky řemenice"200km od koupi vozu, přičemž jsem tuto závadu úmyslně zatajil, nakopu ho virtuálně v řit.
a já bych se toho nebál... třeba i auto.bazos.cz/... - dobrý stav a s mírnými náklady se vlezete do dané částky, super motorizace a osvědčený kus...
Hned po zjištění kupujícím něčeho, co se mu nezdá běžné a tuto skutečnost sdělit prodávajícímu je celkem rozumné. V případě, že by se to rozvinulo ve větší závadu, kvůli které by chtěl kupující odstoupit od kupní smlouvy, nebo požadovat finanční spoluúčast na odstranění závady by mu to v případném soudním sporu mohlo výrazně pomoci, patrně se to začalo projevovat jen několik hodin po koupi.
Dá, ale ty investice jsou kus od kusu jiné a nezávisí to obvykle na značce. Ale třeba zachovalou felicii koupíš i levněji a měla by vydržet.
jj stošestý!
Syn ji má-koupena za 15 000 po půl roce od STK a,nebýt bouračky, tak se měnil jen olej a filtr+ rozvody komplet ,takto ještě přibyl nárazník ,příčka chladiče ,chladič světlo a kapota + těsnění pod hlavou a další.letos technická-dle slov mechanika minimálně ještě 2 x projde bez větších oprav.
osobně jsem koupil za deset tisíc Xantii 2,0HDi 66kW (tu slabší motorizaci) s čerstvou STK,jen výměnan náplní + pneu,tam ale hrozí nepřítel všech aut-koroze,zatím zvažuji zda ji za dalších cca 10-15 tkč vyvařit či jen dojezdit do TK a pak šrot.
Je tam dost důležitá podmínka-POŘÁDNĚ VYBRAT- ne stylem vše znám a vezmete první šrot ,byt naoko hezký a pak se zde ptát co stím ,jak to vyřešit.Pokud nevíte co na kterém modelu auta hledat pak znaleho mechoše daného typu!
Ano. Třeba u značky Škoda, konkrétně modelu Felicia s motorem 1.3L 50kW je životnost omezena především mírou koroze a koroze je vidět a snad každý mechanik ví, kde ji hledat. Náklady na pořízení tohohle auta jsou v uvedeném rozpočtu i s případnýma opravama a údržbou, jejich ceny jsou totiž díky rozšířenosti a nasycenosti trhu díly směšné, (např. navštívit McDonalds nebo vyměnit destičky?). A vydrží i 5 let
Raději bych to netrvdil naopak v zimním ježedění by musel VŽDY po jízdě důkladně umýt od posypových solí a vysušit ,pak by vydrželo lépe a plus k tomu by bylo vytápěná garáž jina nevydrží déle -naopak !
teplota nevytápěné garáže je velmi vhodné prostředí pro korozi,posypová sůl je právě v těchto teplotách nejagresivnější,proto vytápěná garáž ,dřívě vyschne a pokud se umyje od té břečky ze silnice pak je to to njejlepší pro auto,pokud není,je vhodnější venku pod přístřeškem.
Za 25 tis bych určitě nekupoval felicie a podobný,zda chcete něco co vydrží minimálně dva roky jak motorově tak zachovalou karoserii tak bych doporučil tuhle Mazdu :
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.