Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Octavia 2 motor 1.9 TDI 77kW

Od: martinjuricek odpovědí: 11 změna:

Zdravím všechny přítomné. Teď řeším jednu nabídku na koupi tohoto auta a hlavní problém spočívá v tom, proč jej zatím neberu všemi deseti je její nájezd. Má cca 360 tisíc km najeto, sice se servisní knížkou, ježděné pravidelně spíš větší dálky. Tak na co si dát pozor, zda do toho jít či nejít. Díky za názory

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lamaxy

0x

Dneska jsem přesně takovou tlačil. Najeto skutečných 330tis.

Majitel jel do kopce, najednou pokles výkonu a pak padlo hodně ran. Pak motor už nešel protočit ani přes rychlost.

Motor bude na kaši. Asi upadl ventil...


doplněno 24.10.17 22:14:

Nekoukám na recenze. Koukám na to, co vozí lidé do autoservisů. A děravých pístů, vomletých vaček, zdvihátek, upadlých a podpálených ventilů, špatných vstřikovačů jsem u PD viděl mnoho.

Proto 360tis u PD je už k zamyšlení. Chceš určitě koupit naftu, protože hodně najezdíš. Takže tam budeš mít za chvilku 500-600tis. km. Otázka je, za jakou cenu...


doplněno 24.10.17 22:35:

Když naftu, tak novou a nebo zánovní, najezdit 300tis km a pryč z baráku. Stejně jako to dělá stávající majitel.

martinjuricek

Tak podle mě a podle recenzí jsou to ty nejlepší motory co v TDI jsou. I to se ale může stát, nic není dokonalé


doplněno 24.10.17 22:18:

jezdím spíš dálky, takže benzín by byl pro mě ne moc úsporná volba. Otázkou je, co by bylo tedy lepší za motor? Problém je, že člověk koupí auto s "menším" nájezdem, ale ve skutečnosti je stočené třebas ze 400 tisíc na půlku :-/

LoL nejlepsi tdi jsou rotacky.
Jinak O2 neni moc povedena , rady odchazi RJ a cidla ... koukni na jine kary. Jinak 360tisic pro diesel nic neni jeste pojezdi , jen bude chtit servis a ten neni levny ...
To jsou motory PD a když fungují tak je to ok, ale když už mají najeto tak je to neštěstí, opotřebované né levné vstřikovače, vymačkaná sedla vstřikovačů... Oproti klasickému TDi ve výdrži je to slabota, ale klasické oblíbené TDi to má již zasebou.Prostě už jsou staré a opotřebované.Tak že stejně není z čeho vybírat...

 


0x
Zalezi co to je zac. Ty starší 05 byly v pohodě. Ty novější mely fatalni vady. Takže zalezi. Podívej se do servisky jestli bylo meneno turbo a spojka. Jinak zalezi na celkovem stavu. Některé rocniky pekne kvetou.

 

radajz*

0x

To je kus od kusu. 1,9 TDI, co byly v jedničkových Octávkách jsou objektivně povedený motory, ale mají jednu vadu. A sice, že už jsou dávno za zenitem. 1,9 u dvojkových ale taky nejsou špatný, rozhodně bych nebral 2,0. Jinak u tohodle nájezdu se dá čekat porucha u každýho současnýho motoru. Snímače neovlivníš, ty prostě odejdou, kdy chtěj a co se týče mechanických částí, tak můžou klidně vydžet 600tis. nebo jen 200tis. U mechaniky je to hlavně o tom, jak se k tomu kdo chová. Spíš bych si dal pozor, aby to nebylo firemní ve smyslu, že s tím jezdil pokaždý někdo jinej. Pokud s tím jezdil jen jeden člověk, tak je to na zvážení.

martinjuricek
To je prave ten problem. Clovek koukne do servisky a vidi v tom jen pravidelne servisy ale ty zavady resil vzdy nekde jinde. Obcas k necemu ma i fakturu.
radajz*

Píšeš, že budeš jezdit dálky. Teď jde o to, jak často. Pokud to máš na každodenní ježdění někam daleko, tak bych se raději podíval na něco s menším a prokazatelným nájezdem. Pokud s tím budeš jezdit dálky, ale třeba jen o víkendu na chatu, tak by to šlo, za předpokladu přijatelné ceny.

martinjuricek
Teoreticky 4 dny v tydnu 30km do a z prace, jednou mesicne 300km k rodine a pak sem tam vylety a Chorvatsko. Cena 80 tisic
danys*
Toho nájezdu bych se nebál. Normální nájezd,většina jsou stočenky

 

xenofob

0x

tyto motory ročníků asi 2006-2008 mají výrobní vadu, podle vyjádření zástupce značky v jednom SRN motoristickém magazinu je tam nějaký problém se šrouby upevňujícími ojnice, článek se dá dohledat i v němčině na škoda-fóru, když budeš chvilku googlit najdeš i značení typů motorů PD/77 kW u kterých sporadicky dochází k destrukci, kdy ojnice prorazí blok motoru atd ...v článku bylo uvedo že se nedá blíže specifikovat kterých konrétních vozidel se problém týká, byla tam uvedena jen časová relace s rozpětím cca 2 let

Samozřejmě že pédéčka jsou citlivá jak na palivo tak na údržbu, long-life servis znamená dle mého názoru jistou smrt pro tento motor,naopak pravidelný servis, kvalitní olej nejpozději po 15 tis. km a zacházení jaké pédéčko vyžaduje může mít za následek nájezd půl milionu, nebo klidně 750 tis km...auta s tímto motorem si s oblibou pořizovali taxikáři a jistě věděli proč

Takto na dálku je ti jakákoliv rada k ničemu, o autě nic nevíme, tytaké ne, servisní knížku lze dnes padělat a pokud někdo něco v minulosti zanedbal, poznáš to v momentu kdy nastane ta možná destrukce motoru

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]