Nejste přihlášen/a.
Zdravím, máme doma dvoutaktní motor Vari s převodovkou DSK 317 z roku 1994 a nechce házet jiskru. Normálně jsem nastartoval, vyjel na zahradu, naložil náklad a už jsem nenastartoval. Samozřejmě svíček jsem zkoušel několik, měnil jsem i faju a VN kabel. Je v tom od výroby bezkontaktní zapalování a mám podezření že odešla indukční cívka, protože když mezi zelený vodič co vede do indukční cívky a kostru zapojím multimetr na střídavý proud tak mi při startování nějaké napětí ukazuje, takže zapalovací cívka na statoru bude v pořádku. Máte nějaký tip jak indukční cívku proměřit, popřípadě dala by se tam na zkoušku zapojit 8V indukční cívka z pionýra? Přikládám foto o jakou cívku se jedná, je italské výroby od Ducati, možná je i původní, nevím, tato Terra je starší než já. Díky za rady a tipy
jinak co jsem tak hledal tuto cívku na internetu dle čísla co na ní je napsáno se asi jedná přímo o CDI jednotku zapalování a ne pouze o indukční cívku
Ano, je to jednotka zapalování, buď ISKRA, dále VAPE Z-22 nebo DUCATI 32399510. Osobně jsem letos měnil ( taky na VARI) jednotku VAPE Z-22, po výměně v pořádku, startuje, jezdí...
Teoreticky by to zaměnit šlo, po elektrické stránce , ale jako celek, a to by se hooodně prodražilo, tady jsou jednotlivé komplety, které byste musel vyměnit (nejsem si jistý, zda je to zaměnitelné i po stránce konstrukce, ale asi ano...); na DUKATI jsem vám dal odkaz výše, i s cenou (nebo vám dali informaci, že zapalovací jednotku nejsou schopni dodat?)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.