Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám problém se seřízením směsi na svém mustangu. Celkově jede pěkně, volnoběh drží, motor po generálce včetně klikovky atd, ale stále se mi teď nedaří seřídit směs. Mám jehlu se 4 zářezy. Správně má být jehla na druhém zářezu odshora, ale při tomto nastavení je směs tak chudá že při delší jízdě na plný plyn začne výkon klesat a jde slyšet jak se píst ve válci přidírá. Takže teď jezdím na 3. zářez od shora, což při jízdě vypadá ideálně, ale svíčka je stále světlejší než by měla být. Na nejspodnější zářez to ani dávat nechci, jede to pořád stejně, ale spotřeba je jistě vysoká, ovšem svíčka už má barvu takovou jakou má mít, což je chyba protože prý při tomto nastavení by se měl motor tak přechlastávat že by skoro vůbec nejel. Zkoušel jsem zacpat díry na filtrboxu abych dosáhl efektu sytiče, že se místo vzduchu nasaje více benzínu, ale stane se akorát to, že se ve vysokých otáčkách motor dusí. Myslíte že by mohla pomoci výměna originální trysky 68 za 72? Karburátory jsem zkoušel dva, oba perfektně vyčištěné, hladina seřízená, těsnění nová, gufera na klice taky. Mezi kartery vylučuji že to saje. Jsou v perfektním stavu a je mezi nimi jak papírové těsnění tak i silikon. Díky za rady. Jinak olej jsem zkoušel M2T a Mogul TSF 1:35 z výfuku jde celkem dost kouře
Ahoj, a kolik jsi po té generálce najel? Alespoň ze 2000km? Pokud ještě ne, a generálku dělali ti, kdo tomu rozumí, nechej seřízení na nich, po záběhu Ti jistě motor seřídí zas. Přece ten motor je po výbrusu (jak píšeš po generálce), ne? A Ty to valíš na plný plyn apod, něco vyvádíš před sáním, něco se snažíš upravit... Ten motor musíš napřed zajet piánko, měnit otáčky, nevytáčet to příliš, hlavně při jízdě z kopce bacha na to, když jedeš se zařazeným kvaltem a ve vysokých otáčkách (velký pozor na to, je to dvoudobý motor mazaný směsí z nádrže, pakliže zavřeš akcelerátor, pak motorem prochází jen minimální množství benzinu = tedy i oleje, otáčky máš vysoké, hrozí přidření, ale to platí i po záběhu). Na plný plyn můžeš jet až po záběhu motoru, tak 2000km to trvá, než si ty díly sednou. Při záběhu motoru musí být ve směsi paliva více oleje, to je jasné, z toho důvodu motor i víc kouří, je to logické a normální. TSF doporučuji, to je solidní olej, také obarví Ti benzín, poznáš třeba, co namíchané máš a co ne. Jezdi v klídečku a tím těmi Tvými pokusy si ten motor neznič (pokud se tak již nestalo). A drž se pokyny výrobce motoru, ten ví nejlépe, proč to tak má být nastavené. To ti nepíšu jen tak, starého pincka mám také. Návod na Jawa21, což je v podstatě i ta 23Mustang, najdeš na internetu (možná ho máš).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.