Nejste přihlášen/a.
U mně známých vozidel jsem u bnenzínových motorů nezjistil žádný rozdíl, u naftových motorů je mtřeba vyčkat, až zhasne kontrolka žhavení. Ta může při teplém počasí zhasnout hned, ale v zimě to může trvat i několik vteřin.
Z jednoho úhlu pohledu je vhodné 2-3 vteřiny počkat i u benzínových motorů, a to proto, aby benzínové čerpadlo natlakovalo dostatečný tlak ve vedení.
u diesla pockat az nazhavi , u benzinaku je to celkem jedno, pokud se jezdi kazdy den tak to tlak musi drzet takze nejake natlakovani je zbytecne, navic treba u aut vw group je bezne ze se cerpadlo tlakuje hned po otevreni dvere, tzn. otevres dvere, snimac rozsviti vnitrni svetlo + natlakuje palivo
Trochu téma odlehčím.
Představte si startování na dálku-ovladačem.Také čekáte 3sec. než e natlakuje soustava?
Představte si budoucnost. Blížíte se k autu s čipem pod kůží, auto zabliká, odemyká se, a...čeká 3 sec.? ne! Startuje vytopí-vychladí , sedáte jedete.
P.S. Chytré nové auto vám nedovolí nastartovat tlačítkem pokud není vše připraveno-pokud je dobře naprogramováno.
Rada na závěr. Startujte ihned a budete připraveni na ... vlastně ne počkejte v budoucnosti - době železné zase auta nebudou .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.