Nejste přihlášen/a.
Chladící kapalina má být mezi hladinami MIN-MAX. Rozpínavost kapaliny podle teploty může být důvodem opticky menšího či většího množství. Nová auta mají jistě elektronické upozornění na stav mimo normál.
I když má vůz plno elektroniky, ta se může porouchat. Je tedy dobré (a zákon-vyhláška nám to přikazuje) před jízdou zkontrolovat vůz. Nemusíte asi vždycky zvedat kapotu, ale je dobré po třeba 1000km namátkově kontrolovat - třeba změřit tlak pneu, ověřit hladiny kapalin, světla... (jako Vrchní prchni!)
Nezlobte se, ale ve fyzice jsme se učili o roztažnosti hmot v závislosti na teplotě. Což může znamenat i váš případ. Podíváte se na studenou nádržku, bude tam méně, než po zahřátí kapaliny (pár km jízdy). Rozdíl mohl potkat vás. Elektronika vás nezajímá, ale tato elektronika vám dává do palubního počítače informace. Je to upozornění, které vás v budoucnu při vaší ignoraci může stát život.
Při koupi tam nad MAX být nemělo, selhal předprodejní servis. A jestli je tam teď, po 11.5 tisících km MAX, vůbec se tím nezabývej, slyšíš trávu růst. Vše je v naprostém pořádku, ten "úbytek" je odpar toho, co tam bylo navíc.
Ne nevěnovat pozornost jen jako i při normální hladině průběžně kontrolovat , dávat pozor až při poklesu na minimum !Osobně protože mám z tophoto a s tímto už problémky (na mém mi v loni prdnula trubka do topení)naštěstí při dojezdu a takže se nic nestalo a pak jsem na jiném jezdil s fouklým tesněním,tak kontorluji 1x týdně max za 14 dnů !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.