Nejste přihlášen/a.
Při jízdě když pustím volant okamžitě táhne do levé strany. mám SEAT AROSA 999m3 r.výroby 2002
Příčinou múže být ne jen geometrie přední nápravy. Např. větší odpor levého předního i zadsného kola proti valení, příčinou brzd, ložisek ale také nahuštěním a stav (opotřebení) pneumatik a stav vozovky a pod. Na vracení a udržení přímého směru řízení , pokud se týká geometrie má: Příklon čepu řizení, případně závlek kola, ale také zatížení řídící nápravy. V žádném případě sbíhavost a ostatní prvky geometrie řízení. Pro řešení je nutné pozornost zaměřit tímto směrem,
Zdravím -miro
O té sbíhavosti ještě popřemýšlejte.V podstatě jen jedno kolo nemůže jít šejdrem. Sbíhavostí - rozbíhavostí řídících kol je řešen problém valení do stran odkloněného kola a odklon kola má význam pro zmenšení potřebné síly na volantu při natáčení kol do rejdu.
Zdravím -miro
Odpovídáš si sám titulem otázky: Nech udělat komletní geometrii přední nápravy, nejen souběh/rozběh, ale i odklony.
Pokud je tu zmiňován příklon čepu a záklon kola, tak u většiny aut jsou uživatelsky neměnné, pevně nastavené z výroby.
Chybička se vloudila - ne záklon kola, ale záklon rejdového čepu, u náprav typu McPherson, což mají všechna menší auta, nevím, jak Arosa, je příklon a záklon čepu dán pevně usazením předního tlumiče
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.