Nejste přihlášen/a.
je to v podstatě jedno - spojka se VŽDY musí dělat komplet - tj. sada lamela ložisko a přítlačák - jinak je to práce na prd. A jestli je rozbitá celá převodovka (kdo ví, jak to řadilo...) tak za cenu opravy seženete funkční feldu
Bez rozebrání nelze takto závadu určit, ale možné to je.
U feldy už jsem se setkal s tím, že popraskaly "packy" talířové pružiny, z počátku se to projevovalo zvětšeným krokem spojky, když jich "upadlo" dostatečné množství, bylo hotovo, nešlo řadit. Takže pokud je v pořádku lanovod a vypínací páka (jediné, co zvenku zkontroluješ), pak to znamená demontáž převodovky z vozu a výměna kompletní spojky (lamela, přítlačák, ložisko).
@jenda2: A lamela bez obložení znamená to, že nelze řadit
@jenda2: Diskuze k ničemu. Stejně to musí rozebrat a vyměnit jak lamelu, tak i přítlačák a ložisko. A jestli byla rozlámaná lamela nebo ulámané packy na přítlačáku je naprosto nepodstatné. Prostě nelze řadit a je třeba opravit.
Celá komplet spojková sada se prodává za necelých patnáct stovek.Pokud není v háji převodovka,tak není problém to opravit.Celá převodovka se dá taky sehnat za tisícovku,ale tam bych si nechal udělat celkovou repasi.Ale kupovat polámané auto? Kdyby to bylo jen toto,tak si to opravím a jezdím s ním dál a neprodávám.To Vám tu Feldu dává jen za přepis? Osobně bych to nekoupil,ale to je můj názor.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.