Nejste přihlášen/a.
Především je třeba si uvědomit, že jste kouplili ojeté auto, s jeho stavem jste byli seznámeni a na běžné opotřebení se žádná "záruka" nevztahuje.
A když už ten fór s dřevoplynem, mám auto na LPG a vstřikovací lišta odešla po 260.000km ze dne na den. Kdybych ho týden předtím, než ta lišta odešla, prodal, dal bych za to auto ruku do ohně a případného kupce, který by přišel se žádostí o zaplacení ýměny té lišty, bych slušně vyprovodil.
Vše se točí kolem toho, jestli se jedná o běžné opotřebení.
Např. pokud bych si koupil 3 roky starého Land Rovera za 3milióny kč, který měl najeto 20tis km, tak mi každý soudní znalec dá za pravdu, že toto není běžné opotření.
Naopak pokud si koupím 15let starou fabii, která má najeto 400tis km, tak je jasné, že vstřikovače jsou již značně opotřebené a jejich smrt může nastat každou hodinou.
Do jaké skupiny patříš?
da se , opravit to
kupovat stareho diesla je v dnesni dobe sebevrazda, jsou spatne vstriky - jak dokazete ze nejsou znicene spatnym palivem , nijak, smlouvy vetsinou dneska vypadaji tak ze auto je cim jak nejvic pomluvene aby neslo reklamovat, pripadne je to srot kde je vsechno doporucene opravit, je na tom vas podpis takze smula, na soudy se dockat nejde a stejne by to vyhral byvaly majitel
nejsmutnejsi na tom je ze dneska lidi kupujou ropaky protoze malou zerou ale uz si neumi spocitat ze s temi 10 000km co rocne najedou se jim to vubec nevyplati, je drazsi servis a pripadne opravy jsou financni katastrofy
pokud uz bych chtel tak strasne setrit tak si radeji koupim benzin plynem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.