Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicia písknutí po ubrání plynu

Od: petr1* odpovědí: 7 změna:

Zdravím. Na felicii mám následující problém: Po ujetí cca 2 km se při zařazené rychlosti a náhlém ubrání plynu ozve písknutí někde od podvozku. Pískání nabírá na intenzitě s ujetými km, za suchého počasí, ozývá se během řazení. Když zaprší, problém se neobjevuje, nebo je menší (něco navlhne). Rád bych problém vyřešil pokud možno sám, ale nevím, co kde namazat.

Díky za tipy!

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rqwope

4x

Křištálová koule není zapotřebí, dělá to výfuk! Svodová čast výfuku, která je na montovaná napevno na motoru je s katalyzátorem spojena spojením, které je stažené pružinami, aby se to zde mohlo hýbat (normální auta zde mají "vlnovec"). Tohle spojení vrže. Když je motor v tahu je napnutý na jednelu stranu, kdy? brzdí, je nahnutý na stranu druhou a v tom pohybu to vrzne. Ověřit to lze po zvednutí haubny zahýbáním motorem za plastový kryt zepředu dozadu. Nadměrný pohyb může být způsobený unaveným silentblokem, který zachycuje rekci motoru, lidově se mu řïká "telefon", proto?e vypadá jako sluchátko.

petr1*

Díky za odověd všem. Nicméně určitě musím souhlasit s tím, že je tam zapotřebí ten "náraz" zpomalení při rychlém uvolnění plynu a rozhodně to nedělá bez zařazené rychlosti. Našel jsem si na netu, že haubna je kapota, ale nevím jakým plastovým krytem zacloumat. Nerad bych urval box vzduchového filtru ...

Nějaké další tipy? Díky. Já se opravdu v motorech nevyznám...

rqwope

Máte pravdu, předpokladal jsem, že je motor celý zakrytovaný ale on není, dlouho jsem žádnou neviděl. Postup testu je zalomcovat s motorem směry k oknu a nadruhou stranu k chladiči. Při vypnutém motoru. Takže chytit nejlíp za kryt hlavy, jak je tam díra na lití oleje a cloumat od sebe a k sobě. Stojíc před narazníkem.

petr1*

Aha. Díky moc. Zitra vyzkouším.

 

fik

2x

Mě to dělal výfuk a připojím se k ostatním rádcům. Mezi prvním dílem a středním dílem je takový grafitový kroužek a celé je to stažené dvěma pružinkami na šroubech. Když se ten kroužek ošoupe,začne to dělat popisovaný problém,když se ošoupe ještě víc,začne i profukovat a prdět.

Oprava asi za 40 korun,pořádně očistit šrouby a závit stříknout uvolňovačem-pokud se to dlouho nepovoluje,tyhle šrouby na výfuku bývají pěkně zarezlé,tak opatrně at si je zbytečně nezlomíš a z opravy za 40 korun není mnohem víc. Doporučoval bych koupit i ty pružinky,at to má správný přítlak

 


0x

Pískne nebo vrzne nějaký silentblok. Ovšem jaký, to je opět na křištálovou kouli. Za jízdy to nekontrolujete a na místě moc. nezjistíte.

Dopručuji zvednout auto na dílně a odborník "pohýbe" všechny známé a dostupné silentbloky, jestli se podaří ten zvuk vyvolat. V opačném případě přeji hodně štěstí při dlaším pátrání.


doplněno 22.07.17 20:33:

@rqwope: Máš pravdu, z 90% ten zvuk způsobuje pružné spojení předního a středního dílu výfuku. No jo, Feldu už nemám 10 let, tak mi to hned nezapálilo

 

asdf

0x

zdar. Měl sem stejný problém s pískavým zvukem, např. i při podřazení, jehož příčinou byl volný a opotřebený klínový řemen k altecu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]